کد خبر 1490959
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
دو مهاجم استقلال پس از گلباران تراکتور چه گفتند؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از هت‌تریک مقابل تراکتور گفت: جام حذفی را پیش‌ رو داریم و امیدوارم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال، پس از پایان بازی مقابل تراکتور که با هت‌تریک او همراه شد، گفت: یک جام پیش‌ رو داریم و امیدوارم در این جام بتوانیم دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

پیمان بابایی نیز پس از برتری پر گل هفت بر یک تیمش مقابل تراکتور در هفته پایانی بیست ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: قبل از دیدار خود در جام حذفی مقابل نساجی به کسب سه امتیاز مقابل تراکتور نیاز داشتیم و در عین حال به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: هم استقلال و هم تراکتور فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و خداوند را بابت کسب این سه امتیاز شاکر هستیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره اینکه همراه با گل به سمت هواداران تراکتور به عنوان تیم سابقش رفت اما مورد استقبال خوب تراکتورها قرار نگرفت، ‌گفت: وظیفه‌ام بود که سمت هواداران تراکتور بروم و ۱۰ بار دیگر هم این اتفاق رخ دهد باز هم سمت هواداران این تیم می‌روم چون در تراکتور بزرگ شده‌ام و بابت این موضوع ناراحت نیستم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • Omid IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    استقلالی ها باز هم از پرسپولیس شکست خواهید خورد. شعار یاشاسین آذربایجان تمام شد. استقلالی ها می گفتند بابا مسعود رفت دیگر قهرمان نمی شوید اما بابا حمید آمد و پرسپولیس قهرمان شد. پرسپولیسی ها عدم تبریک گفتن ساپینتو را فراموش نخواهند کرد. بازی اینتر رم را دیدید پنالتی نبود. سه پنالتی در دربی برای پرسپولیس گرفته نشده است. تمام ایران تمام تهران پرسپولیسی هستند. گل محمدی جام شرافت را برده بود اما استقلالی ها و دیگر تیم ها جام سکوت در مقابل ظالمان در ایران را برده بودند.
  • بیژن IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    ‌این‌شکست‌تراکتور‌نبود‌تبانی‌بود‌همه‌فوتبال ها‌که‌بازی‌را‌دیدند‌موضوع‌را‌تایید‌میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس