کد خبر 1491136
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
استقلال و تراکتور قایدی

باشگاه تراکتور به‌دنبال نتیجه آخرین بازی فصل، طی اطلاعیه‌ای از تک تک هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، متن اطلاعیه باشگاه بدین شرح است: واژه‌ای برای توصیف ناراحتی و تأسف اعضای تیم وجود ندارد، از صمیم قلب از تک تک هواداران‌مان به ویژه آن دسته که با سختی فراوان خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند، عذرخواهی می‌کنیم.

امّا درخصوص غیبت تعدادی از بازیکنان در بازی هفته پایانی، همان‌طور که پیش از بازی از جانب پزشک تیم اعلام گردید، تک تک بازیکنان مصدوم از همان لحظه اول زیر نظر کادر پزشکی و متخصصان بودند تا دوره درمان را طی کنند.

تشریفاتی بودن بازی به دلیل تثبیت رتبه چهارم و حضور احتمالی در آسیا و بدشانسی‌های غیر منتظره که منجر به خالی شدن نیمکت تیم شد، در نتیجه به دست آمده بی‌تاثیر نبود. همچنین درخصوص اظهارات سرمربی محترم تیم در نشست خبری بعد از بازی و تأکید ایشان بر اشتباهات تاکتیکی، آماده‌سازی پیش از بازی و همچنین بی‌انگیزگی بازیکنان، باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری ایشان، حمایت کامل خود از پاکو خِمز را اعلام کرده و از همین امروز دست در دست هم برای ساختن تیمی مدعی و شایسته قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

همچنین لازم به ذکر است که باشگاه تراکتور همان‌طور که بعد از هر پیروزی برای اعضای تیم پاداش در نظر می‌گیرد؛ قطعاً جریمه قابل توجهی بخاطر نتیجه بازی پایانی فصل، لحاظ خواهد کرد.

بار دیگر با عذرخواهی از هواداران عزیز، این قول را می‌دهیم تا تیمی شایسته، طبق نظر سرمربی تیم برای فصل آینده خواهیم ساخت.

برمی‌گردیم

خیلی زود...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 1
    ۷ گل ؟ آبرویی برای شما نمانده که عذرخواهی کنی خخخخخخخ
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      1 0
      اسم تراکتور میاد قاطی میکنین نه!!!!!!!!!!!!!واسه اینکه تازه فهمیدین اگه دولت و صدا سیما نباشن دوساله نابود میشین
  • هوشنگ IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    خخخخخخ شما دیگه آبرو احترامی ندارین که عذرخواهی می کنی با خوردن ۷ گل از استقلال احترام و آبروتون رفت درست مثل یخ آبش شد
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 1
    دیگه روم نمیشه بگم من تورکم
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    تراکتور یاتاقان زده
  • حمید IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 1
    دهان بازیکنان استقلال بعد از برد باز باز بود و شادی می کردند و از سر و کله هم بالا می رفتند اما استقلالی ها به پرسپولیسی ها می گفتند شادی نکنید . این استقلالی ها روباه هستند.
  • میرزا ریـــــــزا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 0
    اتفاق خیلی خوب این بود که کادر فنی و مدیریتی تیم باید به شکل خیلی فوق العاده تیم رو تقویت کنند. سپاهان رامین رضاییان و سیاوش یزدانی رو خرید ما هم سجاد دانایی و محمد رضا عباسی رو..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس