کد خبر 1490952
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
حسینی: جشن قهرمانی را باید همین امشب تمام کنیم؛ قدرت پرسپولیس به هوادارانش است

مربی سرخ‌پوشان تهرانی با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: امشب باید جشن قهرمانی را تمام کنیم چرا که دو بازی مهم در پیش داریم و زمان برای شادی در آینده خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران و بالا بردن جام از سوی بازیکنان این تیم تاکید کرد: از بابت این قهرمانی خیلی خوشحالیم اما باید امشب این شادی را تمام کنیم چرا که دو بازی مهم در پیش است و نباید تمرکز خودمان را از دست بدهیم. ما به دنبال جام‌ حذفی هستیم و باید این جام را هم بگیریم.

وی ادامه داد: در طول فصل بسیاری افراد برای این قهرمانی و رسیدن به امروز تلاش کردند که باید این قهرمانی را به همه آنها تبریک بگویم، هواداران در طول فصل در کنار ما بودند و امشب همه مزد زحماتشان را گرفتند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به حضور پرشور هواداران این تیم تصریح کرد: آنها در سرما و گرما در کنار ما بودند و هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشتند. قدرت پرسپولیس به همین هوادارانی است که همواره حامی و در کنار ما بوده اند. البته جا دارد به هواداران نساجی هم تبریک بگویم چراکه فوق‌العاده هستند و در سال‌های آینده بیشتر از این تیم خواهیم شنید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس