کد خبر 1492463
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
حسینی: سال سختی برای پرسپولیس بود/ زارع به تنهایی ملوان را در لیگ نگه داشت

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال سختی را با پرسپولیس پشت سرگذاشتیم و موفق شدیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

به گزارش مشرق، سیدجلال‌حسینی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دوره مربیگری B آسیا اظهار داشت: این کلاس‌ها و آموزش‌ها برای ما خیلی مفید است و امیدوارم شرایط بهتری فراهم شود تا همه جوانان بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

حسینی در ربطه با حضور در کادرفنی پرسپولیس اظهار داشت: سال خوبی برای من بود. بعد از خداحافظی از فوتبال در کنار یحیی گل‌محمدی و بقیه دوستان توانستم کسب تجربه خیلی خوبی داشته باشم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در رابطه با اینکه آیا قصد سرمربیگری در تیم‌های دیگر خواهد داشت گفت:‌ همیشه برای زندگی خودم هدف داشتم و برای رسیدن به این اهداف تمام تلاشم را به کار گرفتم.

حسینی در رابطه با ماندن تیم فوتبال ملوان در لیگ برتر اظهار داشت: مازیار زارع به تنهایی و به کمک هواداران انزلی موفق شد تیم را در لیگ نگه دارد و این یک موفقیت بزرگ در کارنامه او خواهد بود.

وی در رابطه با کسب افتخار در عرصه مربیگری اظهار داشت: فوتبال طوری است که وقتی شما امروز قهرمان می‌شوید، فردا دوباره باید از اول شروع کنید. الان وقتی پرسپولیس قهرمان لیگ‌برتر شده است، در جام حذفی ۲ دیدار بسیار سخت دارد. تمام تمرکزمان روی بازی با هوادار است. وقتی در فوتبال یک موفقیتی را کسب می‌کنید، فردای آن روز برای شما یک روز جدید است.

حسینی در رابطه با دلیل جدایی مازیار زارع و پژمان نوری از تیم فوتبال انزلی گفت: پژمان که مدیر باشگاه است و در رابطه با مازیار نیز قطعا هر مربی برای برتری نیاز به ابزار دارد و قطعا این ابزارها برای او فراهم نشده است. طرفداران انزلی‌چی همیشه پشت این تیم خواهند بود ولی هر تیمی نیاز به بازیکن دارد که بتواند در لیگ برتر موفق باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس