کد خبر 1491024
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
تحولات قدس و مسجد الاقصی بسیار خطرناک است

عضو کادر رهبری جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد: رخدادهای قدس و مسجد الاقصی بسیار خطرناک است و بیت المقدس به عنوان یک شهر عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های فلسطینی، علی برکه عضو کادر رهبری جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد: رخدادهای شهر قدس و مسجد مبارک الاقصی بسیار خطرناک است و بیت المقدس به عنوان یک شهر عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.

علی برکه تصریح کرد که تجاوزات اخیر دشمن صهیونیستی در شهر قدس در چارچوب طرح دولت عبری برای یهودی سازی این شهر و تقسیم مکانی و زمانی آن از رهگذر یورش های روزانه به این شهر یا برپایی پرچم های صهیونیستی یا سلطه بر نمازخانه باب الرحمه یا ساخت معبد یهودی در نزدیکی مسجد قبه الصخره صورت می گیرد.

وی یادآور شد: ما هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه سیطره بر این مکان مقدس و تخریب قبه الصخره را نخواهیم داد.

وی تصریح کرد که راهپیمایی تحریک آمیز پرچم های صهیونیستی هرگز واقعیت ها را تغییر نخواهد داد و قدس به عنوان یک شهر عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و مسجدالاقصی قبله نخست مسلمانان باقی خواهد ماند.

علی برکه از فرزندان امت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست تا از مردم بیت المقدس و مسجدالاقصی حراست و صیانت کنند و سیاست های اسرائیل را دست به سرکوب زنان و کودکان و افراد سالخورده فلسطینی می زند رسوا سازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس