کد خبر 1491223
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
هشدار شدید اتاق مشترک مقاومت فلسطین به تل آویو

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به اشغالگران نسبت به هرگونه انجام دوباره عملیات ترور رهبران فلسطینی هشدار داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، اشغالگران صهیونیست را از هرگونه حماقت برحذر داشت و تاکید کرد که ترورها و جنایات تنها باعث افزایش مقاومت مردم فلسطین شده است.

سخنگوی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین روز جمعه در سخنرانی خود تأیید کرد که گروه‌های فلسطینی در نبرد «انتقام آزادگان» دست بالا و ضربه نهایی را در مقابل تل آویو به دست آورده‌اند.

این سخنان سخنگوی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در جشنواره «انتقام آزادگان» که توسط جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه، جنین، لبنان و سوریه به مناسبت یادبود شهدای تجاوزات اخیر به غزه برگزار شد، بیان گردید.

سخنگوی اتاق مشترک همچنین افزود: «مقاومت هرگز اجازه نداد اشغالگران به طور یکجانبه به اهداف خود دست یابند.»

این سخنگو همچنین تأیید کرد که مقاومت فلسطین، سیاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگر را برای رسیدن به اهدافش از طریق سیاست ترور خنثی کرده است.

اتاق مشترک تاکید کرد: «این نبرد ثابت کرده و در روزهای آینده نیز ثابت خواهد کرد که ترورها و جنایات تنها باعث افزایش مقاومت ملت فلسطین در تجاوز و عزم راسخ برای درهم شکستن استکبار اشغالگران شده است.»

وی تاکید کرد: «مقاومت و گردان‌های قدس توانایی خود را برای ایستادگی و تحقق آنچه وعده داده بودند در برابر حرمت خون فلسطینی‌ها ثابت کردند و پاسخ آن در قدس اشغالی، تل آویو و در همه شهرک‌ها واضح بود. آنچه دشمن پنهان کرده است چند برابر آن چیزی است که در تلویزیون و رسانه‌ها ظاهر شده است.»

اتاق مشترک مقاومت همچنین اشغالگران را از هرگونه ترور و حماقت برحذر داشت و گفت: «بر عهد خود هستیم که با تمام قوا در عمق دشمن و بدون تردید پاسخ دهیم و دشمن به خوبی از توان ما آگاه است.»

سخنگوی اتاق مشترک مقاومت از همه آزادگان جهان خواست تا در برابر آرمان ملت فلسطین در برابر مسئولیت‌های خود بایستند و تمام نیروها و توانمندی‌ها را به کار گیرند تا اشغالگران در سرزمین فلسطین را شکست دهند.

اتاق مشترک این دستاورد میدانی سیاسی و نظامی را به مردم قهرمان فلسطین، اسرا و محور مقاومت که پشتوانه فلسطین در تمامی مراحل درگیری با رژیم اشغالگر اسرائیل بود، تقدیم کرد.

ده‌ها هزار نفر برای شرکت در جشنواره «انتقام آزادگان» که توسط جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه، جنین، لبنان و سوریه به مناسبت بزرگداشت شهدای تجاوز اخیر به غزه برگزار شده بود، گردآمده بودند.

شرکت کنندگان تصاویر شهدا و پرچم‌های گروه‌های مقاومت را برافراشتند. رهبران گروه‌های فلسطینی و خانواده شهدای نبرد «انتقام آزادگان» نیز در این نشست حضور داشتند.

همزمان، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تأیید کرد که «تل آویو» و دیگر شهرهای رژیم صهیونیستی «از برد موشک‌های ما و گلوله‌های جنگنده‌های ما در امان نخواهند بود.»

چند روز پیش نبرد گروه‌های فلسطینی با اشغالگران پایان یافت که مقاومت فلسطین آن را «انتقام آزادگان» نامید و پس از آن النخاله تأیید کرد که مقاومت با سلاح‌های در دست و رزمندگانش در میدان برای مبارزه با هرگونه تجاوز جدید آماده است.

در نبرد انتقام آزادگان ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ تن از رهبران جهاد اسلامی شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    اقلا گروههای داخلی مقاومت شریف فلسطین، شاید بصورت دقیق 3 سال عقبتر هستند از گروههای ترور اسرائیلی حرامزاده. در حد هشدار، شبیه جوک برای طرف نجس اسرائیلی هست. بایستی کارکشته تر شد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس