کد خبر 1491484
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
هشدار کشورهای عربی به مقاومت غزه درباره فریبکاری تل‌آویو

منابع بلندپایه و آگاه از پیام هشدار کشورهای عربی به مقاومت غزه درباره فریبکاری تل‌آویو و احتمال تداوم ترور فرماندهان مقاومت، خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع بلندپایه و آگاه از پیام‌های هشدار طرف‌های عربی به گروه‌های مقاومت درباره برنامه‌های رژیم صهیونیستی در داخل و خارج نوار غزه خبر دادند. برنامه‌هایی که با وجود آتش‌بس کنونی در نوار غزه، اوضاع را کاملا تغییر خواهد داد و تنش و درگیری نظامی را بازخواهد گرداند.

روزنامه «رأی الیوم» با انتشار گزارشی در این خصوص به نقل از این منابع نوشت: «آرامش کنونی در نوار غزه، مغشوش است و هر لحظه احتمال انفجار اوضاع وجود دارد. ضمن این‌که، اسرائیل در صورت داشتن فرصت، از ترور برجسته‌ترین رهبران و فرماندهان مقاومت دریغ نخواهد ورزید».

این منابع بدون اشاره به نام هیچ کشورش خبر دادند که کشورهای عربی، پیام‌های هشدار خود را به گروه‌های مقاومت درباره «برنامه‌های اسرائیل برای ترور» در مرحله آتی ارسال کرده‌اند و گروه‌های فلسطینی نیز به خوبی می‌دانند که نمی‌توان به طرف اسرائیلی اعتماد کرد و فریبکاری، شیوه اصلی و همیشگی آن در تعامل با فلسطینی‌ها است.

بر اساس این گزارش، کابین تحت ریاست «بنیامین نتانیاهو: همواره به دنبال تشدید تنش با خون فلسطینی‌ها است تا از این طریقریال اختلافات و بحران‌های داخلی که از آن رنج می‌برد را صادر کند. لذا مقاومت، هشدارهای مذکور را جدی می‌گیرد و برای فریبکاری اسرائیلی‌ها آمادگی دارد.

جمعه (دیروز، ۱۹ می) اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه درباره هرگونه اقدام به ترور رهبران مقاومت به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی همچنین در مراسمی که به مناسبت یادبود شهدای اخیر جنگ غزه موسوم به «ثار الاحرار» (انتقام آزادگان) برگزار شد، به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه ترور یا «حماقتی» هشدار داد و اعلام کرد: «ما به وعده و پیمان خود برای پاسخ قاطعانه و یکپارچه در عمق رژیم صهیونیستی پایبند هستیم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس