کد خبر 1491535
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
اسرائیل

در جدیدترین نظر سنجی‌های صورت گرفته، نتانیاهو توانسته است جایگاه خود را از بنی گانتس بازپس گیرد.

سرویس جهان مشرق - سرزمین های اشغالی در چند ماه گذشته در شرایط ویژه ای قرار داشته است که از پیامدهای آن، سقوط بنیامین نتانیاهو در نظر سنجی های صورت گرفته در میان صهیونیست ها بوده است.

در این نظرسنجی ها، از شرکت کنندگان پرسیده می شود که میان نتانیاهو، لاپید و گانتس، چه کسی را برای نخست وزیری رژیم صهیونیستی مناسب تر میدانند.

در نظر سنجی های قبلی، بنی گانتس توانسته بود جایگاه برتر را بدست بیاورد و نتانیاهو در نظر سنجی ها دچار سقوط قابل توجهی شده بود که نشان می داد در صورت برگزاری انتخابات مجدد در سرزمین های اشغالی، نتانیاهو و کابینه وی قطعا حذف خواهند شد.

اما در جدید ترین نظر سنجی های انجام شده در میان صهیونیست ها، تغییر قابل توجهی صورت گرفته است. نظر سنجی های جدید صورت گرفته نشان می دهد که از نظر تناسب برای جایگاه نخست وزیری - وضعیت نتانیاهو بهبود یافته و او در برابر گانتس و لاپید به جایگاه برتر بازگشته است.

پس از چندین هفته که در آن رئیس اردوگاه دولتی، بنی گانتس در نظرسنجی ها پیشتاز بود - جایگاه نتانیاهو در حال افزایش است: ۳۹ درصد از پاسخ دهندگان پاسخ دادند که نخست وزیر فعلی مناسب ترین گزینه برای این سمت است، این در حالی است که ۳۶ درصد از بنی گانتس حمایت می کنند. در مورد نتانیاهو و رهبر مخالفان - میزان اختلاف در نظر سنجی جدید افزایش یافته است: ۴۲ درصد فکر می کنند که نتانیاهو برای این کار مناسب تر است و تنها ۲۷ درصد فکر می کنند که لاپید برای نخست وزیر مناسب است.

جدیدترین نظرسنجی‌ها در سرزمین‌های اشغالی چه می‌گوید؟

جدیدترین نظرسنجی‌ها در سرزمین‌های اشغالی چه می‌گوید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس