موفقیت‌های ایران علت اصلی جنگ ترکیبی و فشارهای همه جانبه دشمنان است

مردم در این ۴۳ سال با همه توطئه ها و با همه نفوذ ها و سختی ها با دشمن مقابله کردند و مردانه ایستادند زیرا هدف دارند.

به گزارش مشرق، آیت الله کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران اقامه شد، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم دشمن برای ناامید کردن مردم و جنگ روانی با همه امکانات به میدان آمده است ولی با این حال ملت ما نستوه و خستگی ناپذیرند.

وی ادامه داد: در متن سختی ها و در عین حجم سنگین تبلیغات در مقابله با دشمن، این ملت با ثبات قدم در حفظ دستاورد های خون شهیدان و اطاعت از نائب امام زمان و الگوی خود کم نمی گذارند که برپایی نماز پرشکوه عید فطر و راهپیمایی روز قدس حماسی و بی سابقه و ۲۲ بهمن عزت ساز و ۱۳ آبان بیانگر ان است که مردم به آیه "إِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا" باور دارند.

صدیقی در ادامه علت تاسیس جنگ ترکیبی و فشار همه جانبه به مردم را علت نزدیکی ملت ایران به هدف خود دانست و بیان کرد: مردم در این ۴۳ سال با همه توطئه ها و با همه نفوذها و سختی ها با دشمن مقابله کردند و مردانه ایستادند زیرا هدف دارند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف الهی باید با سختی ها ساخت و از آن عبور کرد، گفت:‌ هرکس به جایی رسیده در اثر مقاومت و استقامت است، بدون صبر و استقامت و بدون پافشاری و استحکام مواضع و عظمت ، هیچ ملتی به جایی نرسیده است.

صدیقی خاطر نشان کرد: امروز سختی و فشار و گرانی و انواع مشکلات بهانه تبلیغات دشمن شده تا مردم را ناامید کند. دشمن بداند مردم با امید به خدا و الگو گرفتن از رهبران انقلاب اسلامی در صحنه ایستاده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه کسانی که حقایق دین و انقلاب را تحریف می‌کنند و خلق خدا بی‌هویت می‌سازند، اهل تاریکی هستند، اظهار داشت: علت پیچیده و سخت شدن و هجوم شدائد و آغاز جنگ ترکیبی نشان‌دهنده آن است که در حال نزدیک شدن به قله هستیم. همچنان که یک کوهنورد در آغاز راه تازه نفس است و هرچه پیش می‌رود، سختی بر او بیشتر می‌شود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: مشکلات این روزها بهانه‌ای شده تا دشمن مردم را ناامید کند، اما امید ما همچون امامین انقلاب در همه کوران‌ها و بحران‌ها به خداوند است. آن‌ها بر خلاف شیاطین که همیشه مشکلات را عمده جلوه می‌دهند تا مردم را ناامید و خسته کنند، وعده آینده‌ای روشن می‌دهند و در دل مردم امید ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی همچنین با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه، ایشان را شخصیتی بی نظیر توصیف کرد و با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز دختر اظهار داشت: این نامگذاری نشان می دهد همانطور که روز پدر و مادر شأن و جایگاه ویژه‌ای در این کشور دارد، نظام جمهوری اسلامی اهمیت خاصی برای دختران منظور کرده است.

وی اظهار داشت: دختر همان مادر، شهیدپرور، نخبه‌پرور و قهرمان‌پروری است که از دامان او اولیای الله به درجات بالا می‌رسند چراکه اساس سعادت در گروی مادری مادران است.

حجت‌الاسلام صدیق این نکته را یادآور شد، اهمیتی که نظام جمهوری اسلامی برای دختران منظور کرده‌، بی‌نظیر است و در هیچ جای دنیا چنین جایگاهی برای دختران منظور نشده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای بازشناسی ظرفیت بانوان و دختران است، اظهار داشت: توسعه حوزه‌های علمیه بانوان که صدها فقیه و مجتهد و نویسنده را تربیت کرده است و نیز قهرمانی آنان در میادین علمی و ورزشی به طوری که در ۴۳ سال گذشته ۸۰۰ مدال ورزشی توسط دختران ایرانی کسب شده است، بیانگر ارزشی است که اسلام برای دختران و بانوان قائل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • فهیم IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    16 1
    کدام موفقیت ؟ گوشت و مرغ و برنج و میوه از سفره مردم رفت.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 0
    آره خیلی !
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    33 14
    مدعیان،. زن،. زندگی،. آزادی،. دنبال،. تحصیلات و شان اجتماعی زن نیستند،. که بعد از انقلاب 1000 برابر شده،. آنها، دنبال برهنگی و سوءاستفاده از زن هستند
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    13 0
    دو مورد از موارد موفقیت را نام ببرید.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 0
      ۱.فیلتر اینستاگرام ۲.فیلتر واتسآپ
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    کدوم موفقیت ؟؟؟
  • کاظم IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 0
    اقتصاد شکوفا معیار پیشرفته
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آیت الله صدیقی:مشکلات این روزها بهانه‌ای شده تا دشمن مردم را ناامید کند. مشکلات کمرشکن بازار و قیمت های سرسام آور رو در حد بهانه پایین میارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس