کد خبر 1491088
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

به گزارش مشرق، فعال رسانه ای در صفحه توئیتر خود نوشت:

پروژه سوریه سازی ایران برای چندمین بار شکست خورد، آنقدر قاطعانه برخورد کنید که دیگر هیچ شرور مسلحی جرات قدم گذاشتن به خیابان را نداشته باشد، برای امنیت همه ما، از جمله آنها که فقط اعتراض و مطالبه دارند.

شکست پروژه سوریه سازی ایران برای چندمین بار

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حقگو IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 0
    برخورد قاطعانه با تروریسم و افراد وابسته موجب آرامش جامعه ومردم می شود دم قوه قضائیه گرم اشدا علی الکفار و رحما بینهم این خائنین بالا خره به سزای خودشان رسیدند
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      0 0
      سلبریتی های حمایت کننده از تروریستها ، در جامعه وظیفه توجیه جنایات تروریستها و زمینه سازی برای تداوم عملیات تروریستی را بر عهده دارند. با این اشک تمساح سلبریتی ها ، هر تروریستی خودش را قهرمان بعدی سلبریتی ها میداند. در اوایل انقلاب، گروه های ضد انقلاب/ منافقین/ مارکسیستها / سلطنت طلبها ، وظیفه ترور شخصیتی و ترور فرهنگی را بر عهده داشتند و بعد از مدتی ترور فیزیکی انجام میشد و تروریستها بعنوان قهرمان خودشان را معرفی می کردند. وظیفه قهرمان سازی از تروریستها الان بر عهده سلبریتی های دارای تابعیت خارجی است و این افراد همان الگوی زمینه سازی در سال 1360 را که منجر بشهادت رسیدن شهید بهشتی و شهید رجایی و ... و 17000 شهید ترور شد را دارند پیاده میکنند. تا زمانی که سلبریتی های دارای تابعیت خارجی علناً بعنوان حامیان تروریستها در رسانه ها و فضای مجازی آزادانه اقدام به حمایت از تروریستها و در حقیقت حمایت از عملیات تروریستی می کنند و از تروریستها قهرمان می سازند، باید شاهد ادامه بشهادت رسیدن عزیزانمان در نیروهای نظامی و انتظامی و ... باشیم. نیروی انتظامی باید تکلیف سلبریتی های دارای تابعیت خارجی مشوق تروریستها و ترور ابتدا معلوم کند وگرنه با هم باید شاهد عزادار شدن خانواده های دیگری از نیروهای مدافع وطن باشیم. این یک حقیقت است که سلبریتی های دارای تابعیت خارجی نه دلشان برای شهدای مدافع وطن قربانی ترور سوخته و نه دلشان برای فریب خوردگانی سوخته که دست به ترور می زنند- بلکه سلبریتی های دارای تابعیت خارجی عامل اجانب هستند و هدفشان فقط ایجاد نا امنی برای مردم و کشور است و دنبال منافع مالی و گرفتن دستمزد دلاری از اجانب و دشمنان مملکت هستند.
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 2
    امنیت بانکهای باسودربوی بالای 20 درصدورهانگه داشتن مردم دربیکاری وتورم
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 3
      منتظر اعدام بقیه ی حرامیان قاتل اغتشاشات زن ...دگی آزادی هستیم
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      0 0
      تورم سازی بانکها، یک مسئله‌ی جدی در امنیت ایران اسلامی هست. بانکها هنوز اسلامی نیستند. بانکهای خصوصی بایستی تعطیل شوند... بنگاه سازی بانکها، زمینهای دو نبشی و سه نبشی رو بخرند و وام بدهند به خودشون و زمینهای دونبشی و... رو بخرند و پول بی ارزش شود، ولی مالی که خریدند، با ارزش شود. گور پدر ملتی که در این بین، زیر گرانی له میشوند. سیدعلی رهبر فرمودند که غلط میکنند بنگاه سازی راه انداختند. بداد ملت برسید تا دیرتر و دیرتر نشده. بانکهای فعلی، نقطه مقابل ایران اسلامیند، حتی به عقیده من، معادل اسرائیل و آمریکا.
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 0
    این سه شامولک فکر کردن ایران سوریه میشه
  • FR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 0
    صد در صد همینطور باید باشد همین مونده بود که امنیت کشور بدست اراذل و ف‌احش بیفته آنهم بدستور دشمنان قسم خورده کشور
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 0
    شعار زن زندگی آزادی در ماهیتش فاجعه بی غیرت بی بندوباری معنا شد.
  • احمدی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    مرگ نیز این جانیان احمق وطن فروش را مجازات نمی کند / داغ ننگ ایجاد ناامنی و شورش و تلاش جهت نابودی وطن باید بر صحه زنگی آنان نوشته شود
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    هنوز جوانان حزب اللهی اجازه انتقام دریافت نکرده اند، که اگر صادر شود وای به حال کل ضدانقلاب. همه خونه ها، مغازه ها، ویلاها و سوراخ سنبه هاشون شناسایی کامل شده اند، بخصوص بهایی ها و گروهک نهضت آزادی و فتنه گران خیانتکار بی وطن.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    سوریه سازی ایران مگه بده ؟؟؟ آخه اون یکی رفیقتون توییت زده حضور بشار اسد در جده یعنی آخر موفقیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس