خانه اصفهان

حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه ‌اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت اجرا شد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه - ۲۵ آبان ماه سال ۱۴۰۱، در پی حمله مسلحانه تروریستی در میدان نگهبانی محله خانه ‌اصفهان، ۳ مدافع امنیت به نام‌های اسماعیل چراغی، محسن حمیدی و محمد کریمی به شهادت رسیدند.

عوامل این حمله، با هماهنگی قبلی که با یکدیگر داشتند دست به اقدام تروریستی زده و با کشیدن سلاح به قصد جان مردم و ماموران اقدام به تیراندازی کردند.

در این عملیات تروریستی تعدادی از مردم و نیروهای حافظ امنیت نیز مجروح شدند.

پس از دستگیری عوامل تیراندازی و صدور کیفرخواست، جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات ۶ نفر از متهمین این پرونده در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

عوامل حمله تروریستی «خانه ‌اصفهان» اعدام شدند/ ارتباط رسمی متهم ردیف اول پرونده با گروهک تروریستی منافقین/ تیراندازی‌های مکرر متهمان به سمت مردم و نیروهای مدافعان امنیت/ اقاریر صریح محکومان درباره جزییات حادثه +عکس و فیلم

در فرآیند برگزاری دادگاه چهار نفر از متهمان دارای وکیل تعیینی بودند و دو نفر نیز بعلت عدم معرفی وکیل تعیینی، از امکانات قانونی استفاده کرده و برای آن‌ها وکلای تسخیری در نظر گرفته شد و پس از برگزاری جلسات رسیدگی و بررسی مستندات و اخذ دفاعیات متهمان و وکلای آن‌ها، رای دادگاه بدوی صادر شد.

براساس احکام صادره صالح میرهاشمی بلطاقی فرزند سید کاظم متهم ردیف اول پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری در معابر عمومی، تشکیل و اداره دسته و گروه‌ مجرمانه به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرائم ضد امنیت داخلی و عضویت و همکاری با گروهک منافقین؛ مجید کاظمی شیخ شبانی فرزند محمدرضا متهم ردیف دوم پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف و عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی؛ سعید یعقوبی کردسفلی فرزند کرمعلی متهم ردیف سوم پرونده به اتهام محاربه از طریق اقدام به کشیدن اسلحه و استفاده از کلت کمری، عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی کشور به اعدام محکوم شدند.

طبق شواهد و مستندات موجود در پرونده و اقاریر صریح متهمین، تیراندازی‌های صورت گرفته از طرف این ۳ نفر منجر به شهادت ۳ نفر از نیروهای مدافع امنیت در شهر اصفهان شده بود.

همچنین برای دیگر متهمان پرونده احکام زندان صادر شد و یکی از متهمان نیز از اتهامات وارده تبرئه شد.

عوامل حمله تروریستی «خانه ‌اصفهان» اعدام شدند/ ارتباط رسمی متهم ردیف اول پرونده با گروهک تروریستی منافقین/ تیراندازی‌های مکرر متهمان به سمت مردم و نیروهای مدافعان امنیت/ اقاریر صریح محکومان درباره جزییات حادثه +عکس و فیلم

پس از اعتراض متهمان پرونده، رای بدوی در دیوان عالی کشور مورد بررسی مجدد قرار گرفت که با توجه اسناد و مدارک متقن، در نهایت حکم اعدام متهمان ردیف اول تا سوم تایید شد.

در دادنامه صادر شده از سوی دیوان عالی کشور آمده است: فرجام خواهان ردیف‌های اول تا سوم آقایان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از حیث عنوان اتهامی محاربه از طریق تیراندازی با سلاح گرم از نوع سلاح جنگی کلت کمری و کلاشینکف به سوی مامورین انتظامی و امنیتی که منجر به شهادت سه نفر شد قصد و نیت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته و سرکردگی اغتشاش و آشوب را برعهده داشته‌اند و از طرف دیگر با سرپل گروهک تروریستی منافقین در خارج از کشور در ارتباط مستقیم بوده‌اند و از سرپل خط گرفته و مراتب را به دیگران نیز منتقل کرده بودند.

همچنین متهمان در اغتشاشات سال گذشته اماکن عمومی را به آتش کشیده و با ساخت کوکتل مولوتف و پرتاب آن به سمت مامورین و مردم حریق عمدی ایجاد کرده و موجبات رعب و وحشت مردم را به همراه آورده‌اند.

دیوان عالی کشور در ادامه دادنامه صادره آورده است: وکلای متهمان مورد اشاره اعتراض موجه و مستدلی که توانایی خدشه و نقض دادنامه فرجام خواسته نسبت به حکم اعدام صادر شده را به عمل نیاورده‌اند و از جهت رعایت تشریفات دادرسی نیز در محکومیت صادر شده اشکال خاصی به نظر نمی‌رسد مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۹۲ و اصلاحی ۹۴ ضمن رد فرجام خواهی دادنامه فرجام خواسته اجرای حکم اعدام تائید و ابرام می‌شود.

مروری بر روند طی شده این پرونده در دادگاه

براساس مستندات و همچنین اقاریر صریح متهمان، این افراد با گروهک تروریستی منافقین در ارتباط بوده و اقدامات تروریستی خود را براساس دستورات گروهک منافقین انجام داده‌اند.

متهم صالح میرهاشمی در رابطه با ارتباط خود با گروهک تروریستی منافقین عنوان کرده است «یک صفحه به نام بی باک به من پیام داد که حاضر به همکاری با ما هستید؟ که در ادامه من هم چندین نقطه را برای اطلاع منافقین شناسایی و ارسال کردم، از جمله حوزه علمیه لیمجیر، پایگاه سپاه در خانه اصفهان و پایگاه بسیج که از طریق تلگرام آدرس این اماکن را برای آن‌ها ارسال و اعلام کردم که مسلح هستم.»

متهم به همراه همدستان خود در یک اصطبل اقدام به ساخت کوکتل مولوتف کرده بود و تصاویر کوکتل‌ها را برای سرپل گروهک تروریستی منافقین ارسال می‌کرده است.

متهم میرهاشمی همچنین در ارتباطاتی که با عوامل گروهک منافقین داشته، عنوان کرده است که «ما یک تیم ۵ نفره مسلح هستیم و از نظر مالی و پشتیبانی به هیچ کسی احتیاجی نداریم.»

براساس مستندات پرونده، صالح میرهاشمی همچنین تصاویری را از محله خانه اصفهان برای گروهک منافقین ارسال کرده است.

صالح میرهاشمی درخصوص سلاح کمری خود عنوان کرده است که سال ۱۴۰۰ در کردستان اسلحه کلت کمری را به همراه تعدادی تیر به قیمت ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با یک خشاب اضافه خریداری کرده است.

متهم صالح میرهاشمی در اقاریر خود نزد ضابط قضایی اعلام کرده است که چهار حلقه لاستیک در زمین حسن نفتی را برداشته به سمت فلکه نگهبانی خانه اصفهان رفته و آن‌ها را به وسط خیابان انداخته و اقدام به سر دادن شعار کردیم.

وی در اقاریر خود عنوان کرده است که مجید کاظمی محکوم علیه دیگر پرونده با اسلحه کلاشینکف از زمین کنار قرض الحسنه وارد خیابان شد و شروع به تیراندازی کرد.

تشریح دفاعیات متهمان در جلسات دادگاه

صالح میرهاشمی در دادگاه با اشاره به شب تیراندازی که منجر به شهادت سه مامور حافظ امنیت شد، گفت: در شب وقوع حادثه زمانی که مجید کاظمی شروع به تیراندازی کرد به سمت وی ایستادم و گفتم که روبرو شلوغ است، در محل سر و صدای زیادی بود و متوجه حرف من نشد. شروع به دویدن کردم که متوجه شدم فردی از پشت سر با سلاح کلت در حال تیراندازی به سمت شهید اسماعیلی است.

وی ادامه داد: زمانی که ماموران آمدند، مجید در حال تیراندازی بود، از پشت یک نفر را دیدم که اقدام به تیراندازی کرد، صورت وی پوشانده شده بود اما از نظر هیکل و ظاهر شبیه سعید یعقوبی بود.

وی همچنین در رابطه با اسلحه خود به قاضی گفت: حدود یک سال و نیم گذشته بود که کلت کمری ترکیه‌ای را به همراه ۱۲ فشنگ از فردی به نام «حمیدلره» خریداری کردم و هیچ استفاده‌ای از آن نکردم. در شب وقوع حادثه اسلحه در پارکینگ خانه و در زیر زین موتور من بود.

کشف سلاح از متهمان در زمان دستگیری

پس از اخذ دفاعیات میرهاشمی و وکیل وی، اتهامات متهم ردیف دوم پرونده مجید کاظمی شیخ شبانی مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته نماینده دادستان، این فرد در اغتشاشاتی که منجر به شهادت سه مامور حافظ امنیت شد، با استفاده از سلاح کلاشینکف به سمت ماموران تیراندازی کرده است.

مجید کاظمی شیخ شبانی در دفاعیات خود در دادگاه درخصوص اسلحه‌ای که در شب حادثه همراه خود داشته است گفت: در زمان دستگیری ما، سلاح‌های کلاشینکف و کلتی که سعید یعقوبی به من داده بود در اصطبل کشف شد.

عوامل حمله تروریستی «خانه ‌اصفهان» اعدام شدند/ ارتباط رسمی متهم ردیف اول پرونده با گروهک تروریستی منافقین/ تیراندازی‌های مکرر متهمان به سمت مردم و نیروهای مدافعان امنیت/ اقاریر صریح محکومان درباره جزییات حادثه +عکس و فیلم

شبانی در جلسه دادگاه در پاسخ به سوال قاضی که آیا اتهام خرید و فروش اسلحه را قبول داری یا خیر؟ پاسخ داد: سلاح کلاشینکف خریدم.

من که آب از سرم گذشته، بگذار همه را بکشم!

سعید یعقوبی، متهم ردیف سوم پرونده نیز در دادگاه جزییات حادثه را اینگونه شرح داد: شب اغتشاشات در خانه بودم که صالح به من زنگ زد و گفت که به نگهبانی خانه اصفهان بیا. در حین رفتن و در مسیر به مجید (محکوم علیه ردیف دوم) زنگ زدم که او هم در مسیر آمدن به آنجا بود. زمانی که به محل رفتم دیدم که اغتشاش شروع شده است. در محل سهیل و صالح را دیدم. کمتر از ۱۰۰ نفر وسط معرکه و ۲۰۰ نفر نیز در حال تماشا بودند. در همین زمان ماموران آمدند و دیدم که مجید از زمین خاکی تیراندازی کرد. مجید اسلحه را روی یک خودرو گذاشته بود و تیراندازی می‌کرد.

متهم ادامه داد: بعد از این ماجرا به همراه مجید به یک کبابی رفتیم. در آنجا مجید از من خواست تا از وی فیلم بگیرم. در زمان فیلمبرداری صاحب کبابی ما را دید و فکر می‌کنم که صحبت‌های مجید را شنید.

مجید از من خواست آنجا را ترک کنیم. مجید به من گفت که من را جایی ببر تا فشنگ بخریم، من که چند نفر را کشتم آب از سرم گذشته، بگذار همه را بکشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 326
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 53
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    81 28
    اون 2تا دستمال توالت cia (مصی بوگندو و مریم جلاد) رو که مسبب اصلی این جنایت ها هستن مثل سگ بکشین. تکه تکه شون کنید. اون کثافتای حروم رو بگذارین جلوی لوله توپ. پودرشون کنین.
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      46 9
      چرا قوه قضائیه و دادستانی در برابر آدمکشانی مثل علیدوستی ساکت هست و بر علیهشون اعلام جرم نمیکنه مگر حمایت از آدمکشان و منافقین جرم نیست ؟ اگر از این هرزه ها و آدمکشان میترسن اعلام کنن مردم خودشون به حسابشون رسیدگی میکنن
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      33 8
      الله اکبر الله اکبر الله اکبر
    • بختیاری IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      32 7
      وقتی از عقلت استفاده نکنی میشی چهارپا در اختیار ناموس فروشان فراری از کشور./// عزیزان اطلاعات سپاه و وزارت اطلااعات منتظر گونی از فرنگ هستیم.اصل کار اونهایی هستند که افسار این خائن های سقط شده دستشون بود./// انشاالله هرچه زودتر
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 14
      خخخ حرص نخور
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 25
      اولا اسلام واقعی مخالف چنین کارهایی است دوما توهین کار مسلمان نیست سوما
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 9
      سوما خشمت رو کنترل کن
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 6
      سلام ان شاءالله اصله بعدش قوه قضائیه در برابر هیچ کس و هیچ چیزی ساکت نیست
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      31 14
      مردک می گه خدا یاری کنه ایران ازاد میشه!!!! کدام خدا؟؟ یاری به وحشیگری امثال تو از صفات شیطان است یا خدا؟ کدام ازادی؟ ازادی حمل سلاح و قتل عام؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 3
      تمدید شعارها
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      12 6
      حکم اعدام بابک زنجانی چند سال قبل صادر شد !
    • محمد قزل IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      14 6
      باید این عوضی ها را زودتر مثل سگ اعدام میکردن ...خدا رحمت کنه شهدای امنیت را
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 7
      بخودت فشار نیار
  • حسن JP ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    42 10
    دمتون گرم
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      16 3
      ای والله
  • ناشناس IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    48 7
    خداروشکر قاتلان فرید کرم پور ، شهدای شاهچراغ ، آرمان علی وردی و ... را اعدام کنید
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    43 10
    الهی شکر. بالاخره به سزای عملشون رسیدند. تسلیت به آمریکا و براندازان و صدانقلابان و...
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      18 3
      خدا بزنه تو کمرشون
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 28
      تسلیت به خودت بگو که امثال اینا رو تبدیل به تروریست کردید
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      14 2
      حاجی از جوبشور قم: ما که منافق و تروریست نیستیم در ضمن کافر همه را به کیش خود پندارد
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      17 7
      حاجی یا همون مناخیم، من اول به شما صهیونیست‌ها و بعدشم به یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش تسلیت میگم که باعث شدین امثال بن لادن به تروریست تبدیل بشن، آخه چه مرضی داشتین؟؟!!
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    42 17
    الحمدالله. چقدر منتطر اعدام اینها بودم. دشمنان قطعا الان عصبانی و آتش گرفتن
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 9
      میرزارضای کرمانی هم اعدام کردن ولی الان به نیکی ازش یاد می‌شود تاریخ دروغ نمینویسد
  • افشین IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    20 32
    تک تکتون رو تیکه پاره میکنیم
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 0
      با کیا بودی؟
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 6
      شینیم بینیم بابا
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      12 5
      خطاب به یک نفر از 85 میلیون نفر : ملت از خجالتتون در میان نگران نباش
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 2
      ای ۱۲:۲۱ ملت ایران در برابر ملت مریم رجوی پیروزه
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 1
      بورو دعا کن
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 1
      وقتی قراره تک تک مون رو تیکه پاره کنی بعد به کی میخوای حکومت کنی
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 4
      ۱۲:۲۱ فعلا لاشه این چند نفر تحویل بگیرید تا بعد خودت چی هستی از طرف ملت مایه نزار بیا بیرون تا دوباره ببینی چطور گوشن چرخ کرده میشید :)
  • ناشناس IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    35 9
    الان یه مشت سلبریتی سوزاری و علی کریمی میخوان براشون عزاداری کنند قاتلان آرمان علی وردی و فرید کرم پور هم مجازات کنید
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      23 48
      یک تار گندیده علی کریمی می ارزه به همه جیره خواران
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      26 12
      جیره خوار بودن بهتر از حرام لقمه بودن و وطن فروش بودن است
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      13 34
      اسم علی کریمی رو میخای بیاری صلوات بفرست
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      20 10
      علی کریمی که تا مدتها از توبره و آخور خورد الان هم جیره اش دست اسرائیله باید بگی جیره از کجا؟!
    • BE ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      13 6
      علی کریمی از اولش هم هیچ چخی نبود ، بیست و دو نفر رو دریبل میزد بعلاوه داور ، آخرش هم با توپ میرفت تو اوت
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 5
      میدونستین مردم دارن بهتون میخندن.
    • علیرضا ترک IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      1 2
      علی کریمی حرومی منظورته؟
  • ناشناس IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    16 36
    واقعا نمی‌دونم چی بگم ،متاسفم ،
    • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      23 9
      برای خودت متاسف باش دلقک مگه اون سه شهید بی گناه انسان نبودن فقط برای قاتل ها دل میسوزانید
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      16 4
      ان شاالله با همونا محشور باشی
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      17 7
      متاسف باش و از این تاسف بمیر
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 8
      یعنی تاسف برانگیز نیست؟! چرا سه تا جوان مملکت به این راه کشانده شدن قابل تاسف نیست؟ سندگل و کم تعقل نباشید.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 5
      نمیخواد چیزی بگی برو بمیر
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 6
      برای خودت آینده ات واینکه با آنها همزبان هستی باشوتبعیت میکنی تاسف بخور به گفته قران حَتَّىٰ إِذَا اسْتَيْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ كُذِبُوا جَاءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّيَ مَنْ نَشَاءُ ۖ وَلَا يُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِينَ (مردم با انبیاء چندان ضدیت کردند) تا آنجا که رسولان مأیوس شده و گمان کردند که وعده نصرت خدا خلاف خواهد شد (یا گمان کردند که دیگر هیچ کس تصدیق آنها نخواهد کرد) در آن حال یاری ما بدیشان فرا رسید تا هر که ما خواستیم نجات داده شد، و نیز قهر و انتقام ما از بدکاران عالم باز گردانده نخواهد شد سوره النساء آیه 93 : وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا ترجمه : و هر کس، فرد باایمانی را از روی عمد به قتل برساند، مجازاتِ او دوزخ است؛ در حالی که جاودانه در آن می‌ماند؛ و خداوند بر او غضب می‌کند؛ و او را از رحمتش دور می‌سازد؛ و عذاب عظیمی برای او آماده ساخته است.
    • ارش IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 1
      کجا داری اظهار تأسف می‌کنی اینجا کسی این چیزارو متوجه نمیشی
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 4
      ایشون نوشته متاسف هست چون جنایتکاران اعدام شدن
  • ناشناس IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    21 7
    به جهنم
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 5
      جهنم به اون وارد میشن
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    12 28
    کاش می فهمیدید!!!
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    38 11
    آتش افروز کوکتل انداز = محارب و اعدام واجب
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 5
      قتل =اعدام
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 4
      اینا کارشون از اینا گذشته بود
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    25 8
    خداروشکر امنیت باید برقرار شود اونهایی که میگن اینا رو اعدام نکنید اگه پدر و مادر و برادر و خواهر خودشون بود باز هم اعدام نکنید می زدند ؟؟؟ اون شهیدان خانواده نداشتن ؟؟؟
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      13 8
      پس چرا مسئولین محاکمه نمیشن که روزگار ملت رو سیاه کردن؟
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      12 5
      امنیت ما یا شما؟؟؟
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 8
      امنیت همه ی مردم,تو اغتشاشات بارها شاهد این بودیم که خیلی از همین ها که مأمور منافقین بودن به به اصطلاح معترضین شلیک میکردن برای کشته سازی و مظلوم نمایی.
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      مسئولین محاکمه شدن و بقیه هم میشن بعدش شما احمق ها روزگار ملت رو سیاه کردید
  • ناشناس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    46 6
    قاتلین شهید علی وردی هم اعدام شوند لطفا
  • ناشناس IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    24 5
    خداروشکر
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 5
      خدا بزنه
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 2
      خدا به ظالمان و ضد انقلاب اسلامی بزنه
  • سید IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    21 6
    الحمد و الشّکر للّه ؛
  • ش. AE ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    21 6
    درس عبرت برای همه مثل این از خدا بی خبر ها
  • ناشناس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    19 15
    مثلث امنیت : اسماعیل چراغی ، محسن حمیدی ، محمد حسین کریمی مثلث شرارت : مجید کاظمی ، صالح میر هاشمی ، سعید یعقوبی
  • ناشناس IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    28 14
    کتایون ریاحی ، علی کریمی ، علیدوستی ،مصی و... بسوزید 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🔥🔥🔥🔥
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    23 7
    متشکریم.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    23 4
    خداروشکر
  • ماریه IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    20 6
    اعدام رو چقدر طول دادین
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    20 3
    ممنون از قوه قضاییه. ولی حامیان منافقین و قاتلین و آنهایی که استوری و پست فتنه انگیز منتشر کردند، حکمشون چیه؟
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 5
      باید دید شدت جرم چقدر بود
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 6
      گذاشتن استوری هم اعدام داره؟؟؟نفس کشیدن چی؟اعدام نداره؟
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 3
      تا استوری چی باشن مهمه بعدش این افراد فقط استوری نذاشتن، رسما وارد عمل شدن بعدش نفس کشیدن منافقان و معاندان و قاتلان هم برای ایران زمین ضرره
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    10 2
    الحمدالله نه برای مردن این جوانان که برای اجرای عدالت البته چقدر بهتر است که حتی 6 ماه هم طول نمیکشید
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    16 8
    هلاکتشان مبارم باد
  • ناشناس IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    22 7
    خداراشکر انشاالله اعدام مصی بوگندو وعلی کریمی حرامی
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 10
      لعنت به شما دوست عزیز
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 7
      سلام ان شاءالله اصله
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 1
      سلام ان شاءالله اصله بعدش اتفاقا لعنت به خودت
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    15 5
    وعده الهی به همه ظالمان هست
  • حمید IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    22 7
    ترانه خانم مبارکه. نوبت تو هم میشه اگه مسیرتو عوض نکنی
  • مجید IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    21 3
    حالا باید رفت سراغ سلبریتی هایی که برای اینها یقه جر دادن ، حبس ، جزای نقدی و ممنوع الکاری مادام العمر براشون در نظر گرفته بشه
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 6
    چرا این ها ریشه یابی نمیشود
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 2
      ریشه اش در ذات خراب است
    • عاطی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 3
      ریشه این جنایتکاران در لقمه حرام خانواده هاشون هست .
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    خون شهید گریبان می گیره
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    حروم ها
  • FR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    10 2
    خوب شد به درک واصل شدند … قرار نیست لات ها و اراذل مذکر و مونث داخلی هم قاتل شهدای وطن شوند
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 11
    ...نداری نظرات مخالفو نشر بدی
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 2
      خخخ بعدش قبلش توهین کردی؟
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 1
    برن جهنم
  • امید IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 1
    الحمدالله
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 1
    ان شاالله که نمی گویند معترض ساده بودند.
  • م IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    17 0
    انشاالله به زودی سران فتنه و اصلاح طلبان (افساد طلبان)
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    10 20
    جواب این خون هارو باید بدید. جوانان مردم رو اعدام می کنید
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 1
      مردم مریم رجوی حقشون اعدام است
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    11 2
    وَلَكُمۡ فِي ٱلۡقِصَاصِ حَيَوٰةٞ يَـٰٓأُوْلِي ٱلأَلبَٰابِ لَعَلَّكُمۡ تَتَّقُونَ
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 9
      به اسم قرآن میخای اعدام بی گناه جوانان رو توجیه کنی؟
    • محمد قزل IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 2
      این سه تا جوان اسلحه به دست وقاتل ۳شهید نیروهای امنیتی جوانان بی گناه بودند؟ عجب..... .فکر کنم توهم از اون وطن فروش های خائن ومنافق هستی
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 1
      یه دلیل منطقی بیار که اینها بی‌گناه بودن
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 2
    الحمدلله... کی بشه قاتلین شهید آرمان و شهید روح الله طناب دار نصیبشون بشه
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 0
      دونفر از عوامل شهید عجمیان اعدام شدن و بقیه حبس گرفتن
  • احمدی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 1
    الحمدالله العظیم / حیات در قصاص است ای صاحبان خرد / احمق های که فدایی وطن فروشان و خیانت کاران مزدور صدام و اسراییل شدند / چقدر بدبخت
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    15 0
    خداوند لعنت کند کسانی که اب به آسیاب دشمن ریختند به اسم ورزشکار و هنرمندو... شهدای این مملکت و قاتلین آنها از این مملکت بودند . جای خالی این افراد و پول پارو کردن آنها . تمام کسانی که مردم را تهیج کردند در ریختن خون همه اینها شریک هستند . وای از قیامت
  • حمیدرضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    9 1
    *** خدا قوت به تمام ارکان رسیدگی پرونده از ضابط تا قضایی .
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 1
    مام وطن باید از دست ملعونان دزد قاتل حرام خور بی وجود معتاد آزاد باید بشه.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 0
    لعنت خدا
  • سید مرتضی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 0
    خدا رو شکر لطفا به خاطر رضای خدا کیوان امام وردی و میلاد حاتمی و الکس و بابک زنجانی و ... را نیز اعدام کنید.
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 1
      بابک زنجانی باید پولاش از خارج برگرده چون تو تحریم هستیم سخته پول ها را از خارج برگرداند
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      1 0
      الکس همون فرداش اعدام شد
  • رضایی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 1
    به درک واصل شدن عین سگ
  • یوسف از همدان IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    1 4
    ا و ن قسمت اتهامات خیلی باحاله که گفته چهار تا حلقه لاستیک وسط خیابان انداختیم و شروع به شعار دادن کردیم این قسمت برای ثبت در تاریخ نوشته شده
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 1
      با همین ها مردم آسیب دیدن
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 4
    خب فیلمی که این جوانان اون بسیجی رو ب....بزارید ببینیم.
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 3
    بیشتر اعدام کنید با تشکر
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    1 4
    نگو به قصد جان مردم
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 1
      وقتی اصلش همینه پس باید گفته شود
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 2
    مشرق خوش خبر باشی
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 3
    حالا یک نفر به ما بگه قضیه فایل لو رفته بیسیم چیه؟
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 4
    این زمین گرده
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 4
      مخصوصا برای ضد جمهوری اسلامی ایران
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      1 0
      البته ضد جمهوری اسلامی آخرش زیر خاک دفن می‌شوند و خوراک مار و مور می‌شوند و جمهوری اسلامی به حکومت جهانی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تبدیل خواهد شد ان شاءالله و صددرصد
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 3
    شش ماه از پول بیت المال تو زندان میریزید تو شکم این قاتلانی که مثل روز روشنه آدم کشتن؟
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 2
      باید تخلیه اطلاعاتی و محاکمه و... میشدن
  • احمد TR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 17
    اینا همشون تخم نفرته که دارید میکارید.
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 4
      باید برای معاندان و منافقان تخم نفرت کاشت
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      11 3
      زمانی که روح الله عجمیان و ارمان علیوردی رو میزدین تخم نفرت نبود نه؟ زدی ضربتی ضربتی نوش کن قصاص حکم خداست در مقابل حکم خدا هم میخواید زر بزنید؟/
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 9
      خظاب به یک نفر از 85 میلیون نفر : دست هرچی عمر و عاص رو از رو بستین عریان نماهای مذهبی.
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 2
      سوختی که اونجوری به یک نفر از ۸۵ میلیون نفر توهین کردی از این سوزش بمیر ای حامی تروریست
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 2
    شش ماه بعد؟ چه خبره؟ دقیقا دارین چیکار میکنین؟ مثل آب خوردن مردم و میکشن بعد برا به درک واصل شدنشون این همه وقت و هزینه صرف بشه اونم چیزی که روشنه.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 0
      باید تخلیه اطلاعاتی و محاکمه و ... شوند
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    10 0
    از اون دکتر قاتله چه خبر؟
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 0
      حبس
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    تو جنگ روایت ها و رسانه خیلی عقبیم همین الان تو اینستا این قاتلان کثیف رو چنان تطهیر میکنن و شهید جلوشون میدن
  • محمود IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 1
    خداروشکر که عدالت اجراشد وشرمنده شهدای عزیز نشدید اما خواهشا در تمام زمینهها قاطع ومجری قانون باشید مخصوصادربرابر خیانتها اختلاسهای مدیران ارشد مملکت دربرابر آقازادهها سلبریتیهای منافق مافیاهای اقتصادی که پدر مردم رودرآوردن و.....
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 0
      تو همه جا مجری قانون هستیم و حنای شماها دیگه رنگی نداره
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 0
      درست جوابش رو دادی ولی قاطی هم کردی ایشون حنا نداره، ایشون باید بصیرت داشته باشه
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    11 2
    کثافتها انشالله برند به جهنم
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 2
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    9 2
    جالبه ، امروز صبح بعد از بیدار شدن حالم خیلی خوب است. حتما دلیلش همینه.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 2
      کمی جستجو کن اطراف خودت راببین شاید حالت از پول توجیبی که نزدیک سرماه بهت برسه حالت خوب بوده
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 2
      زدی تو خال 😂
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 1
      زدی توی بغل خال 😂
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 0
      جواب دهنده سوختی؟
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 7
    بال بال الکی نزنین.
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 1
      قشنگ حرفت برای منافقان و ضد انقلاب اسلامی بود وگرنه جمهوری اسلامی ایران تا ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست و بعدش جهانی می‌شود ان شاءالله و صددرصد
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    زنده باد
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    دم قوه قضاییه گرم الان چنان دلسوزی را بندازن تو فضای مجازی علی کریمی کثیف و سلیبرتی دو زاری که نگو و نپرس باید فکری برا فضای مجازی کرد
  • امیر سیروس پور IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 1
    از اعدام قاتلین شهید ارمان علی وردی چه خبر؟
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 13
    فقط دنبال قصاص هستین؟؟؟
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 1
      تا چشای جنایتکارت دراد
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 1
      اگه کسی زد عزیزت رو کشت ,تو شکایت نکن و قصاص نخواه .برو ماچش کن و یه دور باهاش بندری برقص تا ما هم یاد بگیریم.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    11 0
    آره این زمین گرد جایی برای امثال شما بیشرفهای وطن فروش نیست بهتر که نسل تون کنده بشه.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 1
    آره این زمین گرد جایی برای امثال شما بیشرفهای وطن فروش نیست بهتر که نسل تون کنده بشه.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 11
    بویی از انسانیت نبردین
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 0
      با کیا بودی؟
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 1
      جالبه ماها قاتلان رو قصاص کردیم بعدش متهم میشیم به ضدانسان بودن
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 1
      نه قاتلای شهید عجمیان خوبن و شما وحشیا که هرکی برخلاف حواستتون بگه میخواید بکشیدش...حالا ی سوال نکنه شما از خدا بیشتر انسانیت حالیتونه که قصاص رو که حکم خدا هست انسانیت نمیدونید؟
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 1
      بیا برو گمشو بابا همینک تو از انسانیت بو بردی برای هفت پشت ما بسه... بنظرم شماهارو هم باید بگیرن محاکمه کنن آبشخور فکری اینایی ک قتل کردن از افکار مسموم و متعفن شماهاس
  • یزدان IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 0
    این وعده افریدگار هست
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 1
    برای اجرای قانون از قوه قضائیه تشکر میکنیم
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 9
    جان را خدا داد.ولی شما دارید میگیرد
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 1
      چون خدا دستور داده که جان قاتلان را بگیریم، بعدش همین سه نفر هم به ناحق جان آدم های مظلوم را گرفتن
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 1
      فقط جون اینا رو خدا داده???جون اون شهدا مهم نبود????بچه هاشون?!مادرشون?! ماذا فاذا?????????
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 0
      همین خدا قصاص را هم حکم کرده
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 3
    قصاص ندارن؟
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 18
    من اهل نماز و روزه بودم.از امروز صبح شنیدم گذاشتم کنار.
    • سلام IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 0
      دیگه این حرفها قدیمی شده
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 1
      چون که یک منافق هستی
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 1
      ارواح خاک اجدادت
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 1
      ابلیس تورا میخواند قیامت هم بگو بخاطر دفاع از قاتلین گذاشتم کنار البته کسی که عقایدش سفت باشه سر 3 تا قاتل جانی کاری نمیکنه ایندگان براساس مواضع مارو قضاوت میکنن نه نماز و روزه هرچند بعیده اصلا اهل نماز و روزه باشی چون اونایی که هستن عقده ندارن جار بزنن ...به هر حال قبل ظهور خیلیا باید برن تنها اونی میمونه مه خالصه عاقبتتون جز جلوی امام زمان ایستادن نخواهد بود والسلام
    • رضا IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 1
      نمازی که شعور برات نیاره همون بهتر که نخونی ضمنا دروغ میگی
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 1
      پس نمازت پرستش بت مریم رجوی جنایتکار بوده و روزهات هم برای سلامتی منافقین کثیف و خائن
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 0
      يَمُنُّونَ عَلَيک أَنۡ أَسلَمُواْۖ قُل لَّا تَمُنُّواْ عَلَيَّ إِسلَٰامَكُمۖ بَلِ ٱللَّهُ يَمُنُّ عَلَيكُمۡ أَنۡ هَدَىٰكُمۡ لِلإِيمَٰنِ إِن كُنتُمۡ صَٰدِقِينَ 17
    • احمد IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      2 0
      نمازوروزه شما عبادتی ازنوع خوارج وبی تاثیراست دوباره توبه کن ازاول شروع کن عزیز
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 10
    یه سوال دارم.امنیت مردم براتون مهمه یا امنیت نظام؟؟؟
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 2
      امنیت نظام یعنی امنیت مردم ای‌دوقطبی ساز منافق
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 2
      تامین کننده امنیت مردم امنیت نظامه
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 14
    امسال سال آخرتون هست.
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 2
      ۴۴ سال هست که دارید این رو میگید
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 1
      😉 ۴۴ساله سال آخرمونه.چند ماه پیش کی بود میگفت جمهوری اسلامی برف زمستون رو نمیبینه? کی بود میگفت نوروز رو نمیبینه? حالا نظری در مورد یخ در بهشت تابستون ندارید?!😉 بگید بزارید بدونیم لباس تابستونی بخریم یا بارمون رو سنگین نکنیم برای فرار به ونزوئلا😁😜
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 1
      خدایی همه مسخرتون میکنن 44 ساله شما که هیچ اربابنتون میگن سال اخره و همچنان هیچ پوخی نیستید حداقل داخل جمع خصوصی بگید اونایی که میگفتن خوراک مار و مور شدن توهم روش
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 1
      هر کی باج به دنیا بده.دنیا هم پشتشه.البته روس و چین .حق ملتو.
    • 😡 IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 1
      برید خودتون زا مسخره کنید.
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 0
      ...داری بیا توخیابون ببین چجوری میری توی گونی منافق بدبخت
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 0
      از خواب بیدار نشدی
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    9 2
    مبارک باشه به همه مردم ایران . ایشالا نوبت سلبریتی های خیانتکار هم میرسه
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      9 8
      نظرت چیه 80میلیون ایرانی رو اعدام کنن؟
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 2
      سلام ان شاءالله اصله بعدش باید جرمشان در حد اعدام باشد
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 1
      اتفاقا ۸۰ میلیون ایرانی‌می‌خواهند
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 0
      اتفاقا ۸۰ میلیون ایرانی می‌خواهند شما معاندان اعدام شوید
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 10
    محاربه یعنی جنگ با خدا.آخه مگه خدا موجود مادی هست بشه باهاش جنگید؟؟؟
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 1
      جنگ با مظلومان یعنی جنگ با خدا این ها رو خود خدا گفته ها التماس عقل و بصیرت
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 14
    این اعدام ها برخلاف قانون و دین اسلام است
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 2
      برای اسلام انگلیسی آره
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 2
      نه بابا .کشتن پلیس خلاف قانون و دین اسلام نیس؟
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 1
      تو اصلا از اسلام چی میدونی بدبخت بیسواد
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      1 0
      اتفاقا این اعدام ها جهت قانون و دین اسلام است
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 9
    مگه نمیگین بسیجی ها رو کشتن؟خب فیلمش کو؟؟؟
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 3
      نیست؟هست
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 3
      برو ببین چون فیلمش هست
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 3
      مگه از همه قتل‌ها باید فیلم باشه
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 2
      مگه نمیگید مهسا و نیکا و... رو مامورا کشتن؟ خب فیلمش کو؟
  • طاها IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 2
    قوه قضائیه وظیفه شو درست انجام نداد زیرا چند ماه از این جنایات میگذره و حالا اعدام شدن
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 0
      مخالف تخلیه اطلاعاتی و محاکمه و دیگر مراحل قانونی و عدالتی هستی؟ اگه نه که رسما التماس بصیرت
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 0
      چرا سریع اعدام بشن؟نباید تخلیه اطلاعاتی و محاکمه شوند؟
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 2
    خدا را شکر از دستگاه قضایی صمیمانه تشکر می کنیم همچنین از دستگاه قضایی می خواهیم سلبریتی هایی که از این قاتلان حمایت کرده بودند را مجازات کنند مثل ترانه علیدوستی
  • ابوالفضل IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 2
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر و خدای بزرگ را سپاس که دیدیم خون عزیزانمان پایمال نخواهد شد
  • ابوالفضل IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر و خدای بزرگ را سپاس که دیدیم خون عزیزانمان پایمال نخواهد شد
  • مسعود IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 1
    وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ ﴿۱۷۹﴾و اى خردمندان شما را در قصاص زندگانى است باشد كه به تقوا گراييد (۱۷۹)
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 2
    دمتون گرم! منتظر اعدام عوامل حرامی شهادت آرمان عزیز هستیم
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 8
    این اعدام ها جهت رعب و وحشت هست.
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 1
      و امنیت
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 1
      و امنیت
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 1
      مشرق تایید نکن
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 1
      البته امنیت ایران زمین
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 2
      مشرق باید تایید کند جهت جواب دادن و آزادی بیان
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 2
      دیگه اغتشاشی نیست که بخوان رعب و وحشت ایجاد کنن. بله درس عبرت خواهند شد برای هر کسی که هوس کنه اسلحه بداره بیاد تو خیابون و با انیت جامعه بازی کنه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 5
    قوه قضاییه باید مستقل باشه و عدالت رو رعایت کنه.آخه چرا توی هیچ دادگاهی حکومت مقصر نیست؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 2
      اینکه منافقین رفتن سه نفر رو کشتن حکومت مقصره؟
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 1
      حکومت وقتی این همه دشمن داره که همگی تروریست یا خوارجی و یا کافر هستند چرا مقصر باشه؟
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 3
    کی اعدام میشن؟
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 0
      تیتر رو درست خوندی؟ نوشته اعدام شدند
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    15 3
    مرگ برتون
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 2
      آینه خدا خخخ
  • علی افصحی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 3
    بنازم به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز و البته بنازم به ولی فقیه خردمندمان امام خامنه ای ، که بی اعتنا به « واق واق و بانگ انکرالاصوات » های مزدور و فاسد، کار خود را به تشخیص فقط خود و بر مبنای عدالت محض انجام می دهد. اعدام این سه جلاد تشکیلاتی که جنایت کسب و کارشان بوده و با انجام جنایت روحیه به جانیان دیگر داده و طلب صله از تشیکلات های جلادی چون منافقین داشته و در مقابل، خدمات پشتیبانی رسانه ای و نیز سلبریتی های فاسدی چون « ترانه معاویه دوستی»! را دریافت می کردند ، همه کاسه کوزه های شیاطین را به هم زده و بار دیگر اثبات شد این تشکیلات ها با همهٔ حامیان خود از غرب وحشی و شیطان بزرگ آمریکا چه سست بنیان و بی خاصیتند. و نیز نشان داد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایی از چه استحکام و استقلالی برخوردار است که با آرامش و بی هیچ شتابی ، بر اساس امارات و بینات و اقاریر تروریست ها ، حکم لازم را صادر و پس از گذراندن مراحل مختلف ، آن حکم را بدون هیچ مجامله ای اجرا می کند آن هم اعدام سه جانی در یک روز. قاتلان خواهند بود و ما و نظام مقدس مان نیز خواهد بود قاتلان علیه نظام اسلامی و ولی فقیه خردمند اقدام کرده و ما نیز علیه آن ها جهاد مقدس دائمی داریم یا در میدان به هلاکت می رسانیم یا در پس از محاکمه با اعدام. شهادت ما و یا به هلاکت رساندن قاتلان ظالم توسط ما که جبهه حق مسلم است، مسیری است که امام حسین علیه‌السلام برای شیعیان ترسیم فرمود و پس از شهادت امام حسین این عبارت شهرت یافت « کل یوم عاشورا ، کل ارض کربلا و کل شهر محرم » و محرم بهار مومنین و مجاهدان حق گشت و سر چراغی سال های جدید. و شهادت ان شاء الله اجر مجاهدت بی پایان همهٔ دلدادگان به ولایت فقیه و تابعان محض ولی فقیه. یا حسین.
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 6
      کشتن مردم کشور خودتون اسمش اقتداره؟
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 2
      مردم خودمون! چطور اسلحه برداشتن و به جون هم وطن افتادن???این سه شهید عزیز جزو مردم نبودن? آرمان و روح الله چطور?حسین و دانیال?! فرید کرم پور چی? نظری درمورد شهدای شاهچراغ چیه?میشه اونا رو جزو مردم حساب کرد???? خجالت نکشید ,میخواید با سلام و صلوات بیاریمشون بالا مجلس بنشونیم و دونه دونه برای دست بوسی برسیم خدمتشون.
  • فردین FR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 2
    الى جهنم وبئس المصير.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 1
    خدا را هزاران بار شکر که جنایتکاران به سزای اعمالشان رسیدند قوه قضاییه تشکر تشکر تشکر فراوان ترانه علیدوستی همکار منافقین هم باید به جرم آدمکشی محاکمه شوند سحر زکریا به جرم حمایت از جنایتکاران و بازی با امنیت مردم محاکمه شود و برای مزدوران خارج نشین مثل علی کریمی قاتل محاکمه غیابی انجام دهید ترانه علیدوستی سحر زکریا عای کریمی و سلابریتی های بی آبرو آنقدر ناله و جیغ دروغین بزنید تا بترکید بیشرفها
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 1
    ترانه علیدوستی کانوم سحر زکریا کانوم علی کریمی آغا و منافقین کثیف صمیمانه با قلبی از شادی برایتان تسلیت میگم انشاالله هرچه زوتر به دوستانتان ملحق شوید آرزوی ما هلاکت شماست
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 1
    خداراشکر به کوری چشم ترانه یزیدی سحر زکریا
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    خداراشکر به کوری چشم ترانه یزیدی سحر زکریا عفو بین الملل کافرادی که در اطراف زندان جمع شده بودن کسانی که در آتور آبها تجمع کرده بودن اعدام شدن وبه درک رسیدن خداراشکر که امروز بهترین خبر را بعد از چند ماه شنیدم
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 1
      اونهایی که اطراف زندان تجمع کردند و حامیانشان ، فقط کافیه که یکی از بستگانشان کشته شود و اون موقع تجمع میکنن برای اعدام کردن قاتل همینقدر دو رو هستند
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 3
      آخر و عاقبت ندار
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 0
      البته آخر عاقبت ندار عقل و انسانیت
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 1
      یکی از همین قماش علی دایی آشغال بود که برای دزدی قلاده ی گردنش و یا اون یارو محراب قاسم خانی که برای زور گیری از دخترش دم از قانون و عدالت میزدن ولی حالا خون جوان مردم رو پایمال میکنند .الهی آه مادران و فرزندان شهدا دامن‌گیر این اوباش به اصطلاح سلبریتی بشه.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 2
    قوه قضائیه دست مریزاد.لطفا مجرمین را همینطوری پاسخگوی جنایاتشان بکنید.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 1
    قوه قضائیه دست مریزاد.لطفا مجرمین را همینطوری پاسخگوی جنایاتشان بکنید.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 1
    خانم ترانه علیدوستی اگر از مسیر منافقین برگردی کم کم باید غزل خداحافظی بخوانی بای بای
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 0
      منظور اگر از مسیر منافقین برنگردی است
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 0
    متاسفانه جوانان ازآثارحقوقی وجزایی بی اطلاع وهمین جهالت سبب میشود که اقدامات ضدامنیتی ،هرج ومرج،آشوب وبهم زدن نظم اجتماعی بشود .
  • Alireza IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    9 4
    الحمدالله ۳ تا داعشی تروریست رفتند به جهنم مرگ بر حامیان جنبش فواحش
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 1
      دقیقا اصلا اینهایی که نظراتشون در حمایت از سه جنایتکار است باید بررسی شود اگر از داخل هستند تحت پیگرد قرار بگیرند البته اکثرا آلبانی نشین های مزدور و خائن هستند
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 10
    دست از لجبازی بردارید
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 2
      کدوم لجبازی؟
  • یزدان IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 10
    درود به شرفشون در اینده الگوی جوانان ما خواهند بود
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 3
      از خودت مایه بزار حرامی تا ببینی چطور سر تهت بهم پیوند میخوره خخخخ
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 1
      بله دقیقا.الگوی همه شدند که هر کی دنبال وطن فروشی و مزدوری اخلال در امنیت و مظلوم کشی و توحش باشه عاقبتش بهتر از این ملعونا نیست.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 5
    اگه قتل کردن پس چرا اعتراف ازشون گرفتن؟
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 2
      چرا نگیرن؟ همه جای جهان بازجویی لازمه از قوانین جهانی هم چیزی نمیدونی؟
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 8
    خب رفراندوم بزارین
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 3
      رفراندوم برای اعدام قاتل؟رسما ته حماقتی
  • یزدان IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 10
    دادگاه نادادگاه
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 3
      اثر سوزشه که همکارانت اعدام شدن اونم به جرم قتل
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      2 0
      البته به جرم قتل رو خوشحالن ، چون جنایتکارن فقط از اعدام میترسن چون میترسن که نفر بعدی خودشون باشن که اعدام بشن
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 9
    هدف این اعدام ها قصاص و عدالت نیست.
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 3
      حرف مفت نزن
  • عبدالله IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 2
    در عاقبت کار نَگِریست هر که در عاقبت کار نِگَریست ...
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    1 6
    احتمالا مواد خورده بودند و نمیدانستند
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 0
      خخخخخخ
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 9
    فعلا دور دور شماست
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 1
      با همین دور، پرچم انقلاب اسلامی رو به دست امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهیم داد ان شاءالله و صددرصد
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      7 2
      هست و خواهد بود دوباره امتحان کنید تا سگ کشی راه بندازیم :)
  • دلسوز IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 6
    جانیان آدم کش طبق اعترافاتی که در بالا نوشتین میرهاشمی گفته یکی ازپشت سر باکلت تیراندازی کرده که صورتش پوشانده بود و شبیه یعقوبی بود...!! آدمکشان بی شرف طبق قوانین جزایی، شهادت به ظن قابل قیول نیست....و باید با قطع ویقین باشد...
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 0
      یعقوبی خودش اعتراف کرده. چند نفر دیگر هم دیدنش. مدارک و اسناد جنایت اینها اینقدر زیاد است که مثنوی هفتاد من می شود. خودشان هم به جنایتکار بودنشان اعتراف کرده اند. شما هم در تیرانا بشین و بشور و بمیر!
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 5
    مثل سگ معدوم شدن
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 5
      طرفداری این حکومت ادب شما همینه
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 3
      ۱۷:۱۴ از سرتون هم زیادیه این ادبیات مثل سگ سقط شدن:)
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 2
      طرفداری ضد حکومت یعنی جنایت کردن این یک چیز ثابت شده است بعدش این قاتلان لیاقت حرف ادب دار درباره شان زدن ندارن
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 3
      مشرق نظرات کثیف و بی ادبانه ی حامیان جمهوری اسلامی تایید می‌کند ولی نظرات ما رو نه ، خاک توسرت جاعل اسم دخترها
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      3 0
      اولا حامیان جمهوری اسلامی بی ادب نیستن فقط دارن ذات شماها را رو میکنن بعدش مشرق نیوز نظرات شما معاندان جنایتکار هم تایید کرده
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      3 1
      19:58 کثیف سر تا پای شما طرفداران جنبش فواحشه شما از ادب حرف نزنید که همه میدونن کسی بالا سرتون نبوده برید تو خیابون مشغول زاد ولد باشید خخخخخ
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    4 1
    قبل از تبدیل داعشی و تروریست به سلبریتی قصاص کنید
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 5
    به درک واصل شدند. انشاالله نوبت این افراد ۱-جمشید شارمهد ۲-مجاهد کورکور ۳-محمد قبادلو ۴-عباس دریس ۵-محمد بروغنی ۶-ماسماتوس ۷-الکس ۸-احمدرضا جلالی ۹-عامل مرتضی ابراهیمی
    • ناشناس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 2
      و همین طور قاتلان آرمان علی وردی : میلاد آرمون 2-علیرضا کفایی 3 مهدی جهانی و ...
    • ناشناس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 1
      و همین طور قاتلان آرمان علی وردی : میلاد آرمون 2-علیرضا کفایی 3 مهدی جهانی و ...
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 2
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 9
    روزگارتون رو سیاه میکنیم
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 3
      خفه بابا
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 3
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 2
      از کجا نظر دادی از زیر پتو
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 2
      😁😂 فخری جون خودتی??😜 نوبت هیلایت
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    9 5
    این اعدام ها باعث آرامش مردم شد
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 7
      جوک نگو
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 8
      قلب سیاه رو آرامش میده
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 3
      همین که عدالت اجرا میشه ,خیال مردم راحته که هر کی نمیتونه هر غلطی که دلش خواست بکنه و از زیر مسولیتش در بره.
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 6
    نفرت پراکنی نکنید اینقدر
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 2
      شما منافقان اصل نفرت هستید ما ها هم شماها رو داریم پاک می‌کنیم و اصلا شماها رو پراکنده نمی‌کنیم که همه جا رو بگیرید
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      3 1
      همه ی مردم ایران حتی منی که نسبت به سیاست های اقتصادی و فساد در برخی از مسئولین معترض و منتقدم ,هم, مخالف توحش و ایجاد ناامنی اند.. من معترضم و اعتراض رو حق انسانی خودم میدونم ولی به شدت خواستار مجازات عوام و خواصی هستم که از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کردند
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    7 2
    عاملان اختلاس ها و تورم 100درصدی و بیکاری اعدام شدن.
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 5
      اختلاسگران یا زندانن یا قبر یا در حال دیپورت ، تورم ۱۰۰ درصد نیست در ضمن اختلاس تو مملکت کم هست طبق اسناد متقن در ضمن پماد بمال افساد طلب
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    8 8
    بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      8 2
      میکشیم از اوباش جنبش فواحش از ملت مایه نزار :)
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      4 2
      درود برشما,دقیقا همین طوره.چند ماه متوحشان داعشی کشور رو به آتش کشیدند و مال مردم رو غارت کردند و جان و امنیت مردم رو به خطر انداختند و کشت و کشتار راه انداختند ,ولی به حول و قوه ی الهی این خون های به نا حق ریخته ی شهدا مردم رو بیدار کرد و چهره ی این فواحش داعشی رو برای مردم آشکار کرد.
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 2
      حماقت دردیه که درمان نداره هرگز فکر نمیکردم روزگاری رو ببینم که بعضی از آدماش آنقدر احمق هستند که فکر کنن اگه جای حق و باطل ،قاتل و مقتول.، زشت و زیبا رو عوض کنند میتونن بر دیگران حکومت کنند شاید بشه اما زمانش اونقدر محدوده که که هیچ لذتی براتون نداره چون قرار نیست همه مثل شما احمق باشند
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      5 2
      شماها مگه ملت هستید؟ عجب ملت جنایتکاری که به بهانه زن زندگی آزادی، مردم ایران رو به کشتن دادید
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    9 7
    به درک واصل شدن
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 4
      ادب داشته باش.چرا اینقدر کینه ای هستین به مردم خودتون
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      2 1
      این افراد مردم ما نیستن
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    6 1
    یعنی می فرمایید که بزنید و بکشید و آزاد بگردید و جایزه هم بگیرید؟ شما خل شده اید. واقعأ انتظار دارید که کسی شما را جدی بگیرد؟
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 4
      یعنی می‌فرمایید سال 88و 96و 98و481بزنید و بکشید میخای کسی اعتراض نکنه؟
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 5
    این دین اسلامه؟؟؟
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      4 2
      آره دین اسلام میگه که قاتلان رو با رضایت شکات اعدام کنید
  • noomin FR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 5
    ننگ
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      4 1
      ننگ بر ضد جمهوری اسلامی
  • seyed IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    3 4
    سلام به همه مردم عزیز ایران برام جای سئواله که ایا فرد ایرانی هست از هر قشر و هر گروهی که از به درک واصل شدن این حیوان های آدم نما خوشحال نباشن امنیت چیزی که هر آدمی لازم داره وتا از دستش نداده قدرش رو نمیدونه اگر چهار تا بازیکن یا بازیگر کج فهم که منافعشون در گرو این حمایت های احمقانه هست ناموس و بچه های خودشون گیر این حیون ها بیفته به غلط کردن میفتن این رو بفهمن خوبه ولی حیف که نمیفهمن
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    5 4
    لعنت همیشگی خداوند بر آنها ان شا الله در جهنم جاویدان باشند الی ابد
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      2 1
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 2
    اینهایی که از این سه جنایتکار معدوم حمایت می کنند اگر اسلحه بدستشان بیفتد براحتی آدم میکشند چرا چون اون نقطه تصمیم گیرنده که مغز باشد را به دشمنان این مملکت اجاره داده اند
  • US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 1
    خباثت و رذالت از قيافه اين سه اعدام شدگان برملا است . اينها و هر كس ديگر كه يك بيگناه را بكشد حتما بايد اعدام بشود.منتظر اعدام بقيه مجرمين كه حم اعدامشان قطعى شده است هستيم.17
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    3 1
    دیگه نامردتر از اینا ؟ خود منافقین مراسم سوگواری براشون میگیرن و میگن اینا نیرو های ما بودند ... خاک بر سر وطن فروششون که دنیا شون رو به پای چه بی وجدانایی گذاشتن ...
  • کرم نامور IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 2
    بنام خدا ایران نباید ازهیاهوبترسد وکشوراسلامی بایدازلوث وجوداین قاتلین زالوصفت واراذل پاک شود اینها وامثال اینها وحشی هستند
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    4 6
    شهید واقعی این 3نفر هستن.شهدای انقلاب زن ؛زندگی ؛آزادی
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      3 0
      شما اوباش اسم شهید و شهادت به پوزه نجستون نیارید مشغول بیناموسی خودتون باشید
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      1 1
      😂😂😂 باشه .
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 3
    همینه.خشونت و کشتار
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 1
    مسائل رو ریشه ای باید حل کرد. این جوانان حتما مشکلاتی داشتن که وسط خیابون اعتراض کردن
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      وقتی عضد گروهک تروریستی منافقین بودن و سه نفر رو شهید کردن پس اعتراضشان اصلیت نظام اسلامی و ایران اسلامی است چون گروهک تروریستی منافقین مزدور اسرائیل است
  • صالح IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 1
    مومنان که دوستان خدا هستتد رو میکشه بعد میگه اگر خدا یاری کرد و حکومت ساقط شد.... اگرم یاری نکرد ..... دیدی که چطور یاری نکرد چون خدا در قران قرموده: خدا یاور مومنان است‌ تو کافر بودی که یاریت نکرد و حالا اون دنیا در خشم پرودگار برای ابد زجر و شکنجه شو 😊 جالبه خودشم تو وجدان خودش میدونسته راهش و کارش گناهه و اشتباهه چون برگشته به دوستش گفته ما که اب از سرمون گذشته بزار همه را بکشیم. با همین حرفشم نشون داد کلا بحث اعتراض نیست طرف خوی دردندگی داره برا تفریخش میکه بزار بکشیم همه را
  • NL ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 1
    مثل مور و ملخ ریختن تو مشرق
  • محمد حسن جنیدی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    اعترافات
  • ایرانی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    آفرین بر شما تروریست را باید مثل سگ کشت حامیان تروریست را هم باید مثل سگ کشت تا امنیت در جامعه برقرار شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس