کد خبر 1491156
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
بازدید شویگو از خط مقدم نبرد با اوکراین در زاپروژیا+ فیلم

وزیر دفاع روسیه با حضور در منطقه عملیاتی در زاپروژیا واقع در جنوب شرقی اوکراین، گفت که نظامیان کی‌یف در این محور متحمل خسارات و تلفات گسترده‌ای شده‌اند.

به گزارش مشرق، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع فدراسیون روسیه امروز (جمعه) از پست فرماندهی مقدم یکی از گردان‌های «وُستوک» در محور زاپروژیا بازدید کرد.

وزارت دفاع روسیه با اعلام این خبر، به نقل از شویگو اعلام کرد: «وظیفه ادامه کار شناسایی فعال و همه‌جانبه [در محور زاپروژیا] به فرمانده گروهان وستوک سپرده شده است».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، شویگو در این بازدید همچنین به کارایی بالا نیروهای گردان وستوک در شناسایی و انهدام تجهیزات و پرسنل دشمن در محورهای اصلی جنگ با اوکراین اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه دیگری خبر داد که حداقل ۲۸۰ نظامی اوکراینی در جریان درگیری‌های شب گذشته در محورهای «کوبیانسک»، «کراسنی-لیمان» و «دونتسک» کشته شدند.

این وزارتخانه تضویح داد که شب گذشته، حملاتی با دقت بالا توسط نیروهای روسیه به نقاط استقرار، مراکز آموزشی واحدهای اوکراینی و انبارهای تسلیحات خارجی اهدا شده به رژیم کی‌یف انجام شد.

پیش از این «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین درباره ادعای درخواست کشورهای بالتیک از اوکراین برای پذیرش آتش‌بس با روسیه، گفت که واقعیت آن است که انتقال سلاح و تجهیزات نظامی به کی‌یف در حال افزایش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • هانا IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    2 2
    شرم بر روسیه
  • کوروش IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    نظر بنده این هست که آقای مددوف هرچه سریع تر باید روی عقل بیای و پوتین روقانع کنی که زودتر از اوکراین عقب نشینی کنید وگرنه بعید میدونم چند سال آینده کشوری به نام روسیه باقی بمونه هرموقع ماهی رواز آب بگیرتازس اقای با اصطلاح سیاست مدار زودتر پوتین که به علت کهولت سن و زدن خوشی به زیر دلش یه پیرمرد لجباز ویه دنده وغر غرو شده رو قانع کن مردم روسیه چه گناهی کردن گیر تو واون اربابت افتادن زود باش کوروش بزرگ هیچ موقع کسی رو نصیحت نکرده اونم بخاطر مردم گفتم خوددانی خخخ
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    یه احمقی هست همه جا یه متن رو تکرار می کنه ۳۰. هزار تا پهپاد ...تو این خبر هم حتما مزخرفاتش رو میگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس