کد خبر 1491325
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
گوشی نایب رئیس فدراسیون را خُرد و خمیر کردند! +عکس

حاشیه‌های فدراسیون شطرنج وارد فاز جدیدی شده و اکنون برخی صحبت از قدرت گرفتن از یک باند دیگر در این فدراسیون سخن به میان می‌آورند.

به گزارش مشرق، شطرنج ایران در یک سال گذشته با حاشیه‌های زیادی دست به گریبان بوده که بخش مهمی از این حاشیه‌ها به جنگ قدرت مهره‌ها در فدراسیون بازخواهد گشت جایی که شادی پریدر نایب رئیس با انتشار اخباری از این فدراسیون در فضای مجازی همواره تهدید به افشاگری می‌کند. البته این تنها بخشی از حاشیه‌ها است و بخش دیگری از آن به مهاجرت ورزشکاران این رشته بر می‌گردد.

پریدر که پیش از تعطیلات سال جدید شمسی با انتشار چند استوری فدراسیون را وارد یک چالش جدی مالی کرده بود و پای نهادهای نظارتی را به فدراسیون باز کرد، اکنون از باند دیگر در فدراسیون رونمایی کرده که در ائتلاف با باندی دیگر هستند. در راس این گروه مسعود رشیدی رئیس هیات استان کرمان و رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون قرار دارد.

پریدر در چند روز گذشته رشته‌ استوری‌هایی علیه رشیدی و حسن تامینی رئیس فدراسیون منتشر کرد که در نهایت به یک اتفاق عجیب ختم شد. پریدر در فضای مجازی با انتشار عکسی از گوشی شکسته خود نوشت: رئیس یک هیئت چگونه به خودش اجازه می‌دهد که گوشی را از دست من بگیرد و خورد و خمیر کند. او باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد اما رئیس، میزبانی رده‌های سنی مختلف را به استان وی می‌دهد.

وی در ادامه نوشت: چرا گوشی من را شکستی، از چی ترسیدی؟ گوشی را ریکاوری کردم، حالا نوبت من است تا حساب تو و اون رئیسی که بهت باج می‌دهد را برسم.

گوشی نایب رئیس فدراسیون را خُرد و خمیر کردند! +عکس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 2
    گریه نکن کوچولو بگو خودم دوتا گوشی گلکسی A52 نو برات بخرم فقط بعدش باهاش بیا اینجا از من تشکر کن باشه ؟ خخخخخخخ
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    چه بخور بخور تو فدراسیون فقط یه گوشیشون 70 تومن بعد میشنن میگم ما بودجه نداریم شطرنج باز بدبخت رو به زور میفرستن خارج برای خارجی ها بازی کنه
  • علی عباسیان IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    فکر کردم دو تا بچه دبستانی با هم درگیر شدن ، این چه ادبیات سطح پائینی هست آخه مسئول محترم . لواشکم برات زیاده چه برسه به گوشی آیفون .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس