کد خبر 1498177
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
رئیس مستعفی همچنان حکم صادر می‌کند

رئیس فدراسیون شطرنج که برای حضور در انتخابات این پست را رها کرده است همچنان به صدور احکام مختلف مبادرت می‌ورزد.

به گزارش مشرق، سایه حواشی در خیابان حجاب از روی فدراسیون شطرنج نه تنها کنار نرفته بلکه اکنونه در شکل دیگری ظاهر شده است. هر چند برخی باور داشتند که با استعفای حسن تامینی رئیس این فدراسیون ممکن است آرامش نسبی به جمع خانواده این رشته برگردد اما اقدامات رئیس مستعفی فدراسیون در چند روز گذشته موجب حیرت کارشناسان شده است. تامینی روز ۱۲ خردادماه استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان تحویل داد تا بتواند در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه برگزار می‌شود، شرکت کند.

حسن تامینی که در گفت وگو با رسانه‌ها هدف خود را از استعفا، بالا بردن مشارکت انتخاباتی مردم استان گیلان عنوان کرده بود همچنان در فدراسیون حضور دارد و منتظر دستور وزارت ورزش و جوانان است تا با استعفای او موافقت شود.

تامینی که دوران پرتلاطمی در ۲ سال گذشته در مدیریت ورزش را تجربه کرد بارها از استعفای خود سخن به میان آورد و حتی متن استعفای مجازی خود را نیز در گروه هیئت‌های استانی شطرنج منتشر کرد اما در کوتاه مدت آن متن را یک کسب اجازه از اهالی شطرنج دانست و به کار خود در فدراسیون ادامه داد.

گم‌شدن رایانه کاری نایب رئیس فدراسیون شطرنج، شکستن گوشی و دعوای برخی از مدیران میانی فدراسیون، مهاجرت نخبگان این رشته، شایعه تخلف مالی، مالیات‌های هنگفت و پرداخت نشده و جبهه‌گیری خانواده شطرنج در برابر تامینی تنها بخشی از این حواشی بود.

تامینی که برابر این حواشی سیاست سازش و کنار آمدن را در دستور کار قرار داده بود در نهایت مجبور به استعفا شد، اما با وجود ارسال متن استعفای خود به وزارت ورزش همچنان در فدراسیون حضور دارد و احکامی را برای بخش‌های مدیریتی و فنی صادر می‌کند احکامی که ممکن است برای مدیران آینده این فدراسیون مشکل ساز شود.

بلاتکلیفی فدراسیون شطرنج در آستانه مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو می‌طلبد تا وزارت ورزش و جوانان تدبیر ویژه‌ای برای پایان دادن به این حواشی در دستور کار قرار دهد. تدبیر این وزارتخانه در جهت سامان دادن به مشکلات مدیریتی و فنی فدراسیون می‌تواند کشتی پرتلاطم این رشته را به ساحل آرامش برساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 0
    این آقا مثل سرطان ریشه دوانده در صندلی پست و مقام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس