کد خبر 1491356
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
فرمانده نیروی زمینی از تیپ ۲۸۸ زرهی بازدید کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۸۸ زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی در خاش بازدید و در ادامه سفر خود با مادر شهید سرابندی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در شهرستان خاش از آمادگی رزمی کارکنان، تجهیزات، امکانات و همچنین نمایشگاه ابتکارات و اختراعات تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی خاش بازدید کرد.

امیر حیدری در بازدید از بخش‌های مختلف تیپ ۲۸۸ اظهار داشت: آمادگی تیپ ۲۸۸ زرهی خاش و دستاوردهایی که این تیپ داشته است، جای تقدیر و تشکر دارد. کارکنان تیپ ۲۸۸ اعم از پایور و وظیفه در بازدیدی که داشتیم، نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید دشمن آگاه و آماده هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با وجود مشکلات فراوان و همچنین محرومیت‌های این منطقه، اتحاد و همدلی در این پادگان بسیار خوب است و این‌ها همه حاصل زحمات فراوان و خلوص نیت کارکنان این تیپ است.

امیر حیدری در حاشیه بازدید از تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی، با مادر شهید نادر سرابندی دیدار و با اهدای لوحی از وی تقدیر کرد.

همچنین فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار خاطر نشان ساخت: شما خانواده شهید باعث افتخار ارتش و ایران اسلامی هستید و فرزندان و پدران شهید شما بهترین الگو برای نسل جوان و انقلابی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار، عزت و اقتدار مردم هستند، گفت: شهدای والامقام کشورمان برای دستیابی به عزت و سربلندی کشور جانشان را فدا کرده‌اند و به برکت خون پاک شهیدان والامقام، دشمنان جرأت تعرض به کشور ما را ندارند.

گفتنی است شهید نادر سرابندی از شهدای دفاع مقدس شهرستان خاش در سال ۱۳۳۴ در شهرستان زابل دیده به جهان گشود. وی به دلیل علاقه‌اش به استخدام ارتش درآمد و در پادگان‌های مختلف برای حراست از میهن انجام وظیفه کرد. شهید سرابندی با شروع جنگ به مناطق عملیاتی اعزام شد و در تاریخ دوم دی ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی سومار در تک شیمیایی دشمن به فیض شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس