کد خبر 1491369
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
استقلالِ جذاب جام و آقای گلی نمی‌خواست

استقلال روزی جام قهرمانی را از دست داد که دربی برگشت را به پرسپولیس باخت.

به گزارش مشرق، شاید همچنان برای خیلی از علاقه مندان به فوتبال این سوال باشد که چرا استقلال با وجود داشتن تیمی با مهره های زیاد و بار فنی مثبت در جریان مسابقات نتوانست عنوان قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کند.

واقعیت این است که مشکلات مالی و قضیه حذف از آسیا امسال در قهرمان نشدن استقلال تاثیر بسیار زیادی داشت به طوری که شاید اگر این دو مسئله نبود امسال هم آبی‌پوشان جام را بالای سر می‌بردند.

آن‌ها در مقطعی ۸ امتیاز از پرسپولیس عقب بودند، اما این فاصله را به خوبی جبران کرده و حتی صدرنشین شدند، اما در نهایت این پرسپولیس بود که دربی را برد و برای هشتمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقیقت گو IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 1
    چرا باید در سه فصل متوالی که تأثیر اشتباهات داوری محاسبه شده در هر سه فصل بیشترین ضرر را استقلال ببیند چرا باید از بازی دربی و بازی نفت که تعیین کننده قهرمانی بود اشتباهات داوری کمر استقلال را بشکند ، چرا درحالیکه در بازی با نفت یک پنالتی استقلال را داور هاپولی می کند و یک گل کاملا آفساید هم به استقلال زده می شود در بازی پیروزی با پیکان یک پنالتی کاملا مردود به داد پیروزی می رسد ؟ مگر می شود تمام این اتفاقات تصادفی و سهوی باشد ؟ چرا مدیریت استقلال یکبار برای همیشه. فیلم اشتباهات داوری را به کنفدراسیون آسیا نمی فرستد ؟ چرا درحالیکه سوریه و لبنان به VAR مجهز شده اند این سی امانه به ایران نمی آید تا بساط مافیای شرط بندی و فساد و رشوه‌خواری داوران در فوتبال ایران باشد این سیستم هم به ایران نخواهد آمد ، تقریباً تمام ایران غیر از هواداران پیروزی به این باور رسیده اند که قهرمانی در لیگ برتر در زمین کسب نمی شود ، پارسال درست وسط فصل دو مدافع اصلی استقلال را گرفتند تا جلوی قهرمانی آن را بگیرند ، امسال بعد از نامردی فرهاد مجیدی با یک کودتای شبانه اجرلو برکنار شد تا فتح الله زاده بیاید و هم آسیا را از استقلال بگیرند و هم با به هم زدن اوضاع مالی باشگاه را وارد حاشیه کنند ، درست مثل سه سال پیش که با وجود بودن پول در باشگاه ، لستراماچونی را فراری دهند ، هفت سال بود که درست در پایان فصل تمام ستاره‌های تیم را فراری می دادن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس