پیام تبریک رهبر انقلاب در پی بازگشت دلاورمردان ناوگروه ۸۶ به کشور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.

پیام تبریک رهبر انقلاب در پی بازگشت دلاورمردان ناوگروه ۸۶ به کشور

متن پیام فرمانده کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

به دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریانوردی بزرگ و موفقیت آمیزشان را تبریک میگویم.

عزیزان! به خانه خوش آمدید؛ موفق باشید.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۲/۳۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    4 1
    همین یکی رفته ولی بازخوبه چون درواقع سایت های موشکی واطلاعاتی رفته اند یادشهدای دریایی ازبایندرتارودی راگرامی میداریم
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 0
    چرا پیام تبریک
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 0
    چرا پیام تبریک
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    1 0
    چرا پیام تبریک
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    2 0
    کجا رفته بودن ؟
  • حمیدرضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    2 2
    *** حدیث مفصل در نزد ایشان است ... افق زیبای بوجود آمده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برازنده اینچنین فرمانده و فرماندهانی است ... التماس دعا ***
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    4 4
    هرکس به سخنان و توصیه های پدرانه این شخص حکیم گوش کرد هم خودش موفق شد هم باعث سرافرازی کشورش.سایه ات مستدام
  • دبیری ... IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 1
    در حال حاضر هر کی با ایران در بیفته توی دنیا مورد تمسخر قرار میگیره ...
  • علی افصحی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    2 0
    امام خامنه‌ای :« به دلاور مردان ناو گروه هشتاد و شش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، دریانوردی بزرگ و موفقیت آمیزشان را تبریک می گویم. عزیزان به خانه خوش آمدید.» هشت ماه دریانوردی گردا گرد جهان در شرایط تحریمی نرم افزاری و سخت افزاری مطلق ، عبور از شرایط جوی بسیار متناقض و هولناک ، آمادگی برای برخورد با هر خباثت شیطان بزرگ آمریکا در آبراه های مختلف جهانی ، برنامه ریزی و زمانمندی چنین اقدام بسیار بی نظیر و بی سابقه، از زمان پایه ریزی نیروی دریایی ، آن هم با بهره گیری از توان مهندسی ، جهت یابی ، تعمیر و نگه داری و...فقط ایرانی مسلمان ، امری نه تنها غیر قابل چشم پوشی ، بلکه غرور آفرین و فرحبخش است. به نوشتهٔ وزیر دربار شاه جلاد علم ،آرزوی شاه فقط رفتن تا اقیانوس هند بود و هرگز عملی نشد آن هم با توان دریایی آمریکا و غرب وحشی! اما اینک توان دریا نوردی ایران اسلامی به حدی رشد یافته که با اتکاء به توان مهندسی و راهوری خود همهٔ دنیا را بدون هیچ تلفات و اتفاق ناگواری یک دور کامل می زند . قطعا این حماسهٔ بزرگ نیروی دریایی با داشتن فرمانده بی نظیری چون امام خامنه ای ثبت و ضبط شده و در آینده امت ولایی ما از دیدن آن حظ وافر بصری خواهد برد. چرا که کار فرماندهی کل قوا ، ولی فقیه خردمند ثبت وضبط وقایع است تا برای ادامۀ مسیر نه راه را گم کنیم و نه آنی تردید داشته باشیم. راه ما رسیدن و پیوستن به عصر امام عصر ارواحنا لمقدمه الفداست و طی این راه با مشاهدهٔ چنین حماسه هایی هموارتر می نماید. چنان که خدا برای مأموریت توحیدی ابراهیم بت شکن همهٔ آیات الهی را برای ابراهیم به نمایش گذاشت و در سورهٔ هود پس از آن که برخی قصص انبیاء عظام را الله متعال برای پیامبر اسلام نمایشی اجرا فرمود دلیل آن همه را چنین ذکر فرمود :« و کلا نقص علیک من انباء الرسل ما نثبت به فؤادک و جاءک فی هذه الحق همه این نمایش جهاد و شیوه کار انبیا برای این بود که دلت در پی گیری راه انبیا استوار گشته و حقیقت برایت کاملا ابهام زدایی شود » سوره هود آیه صد و نوزده. ثبت حماسه کارکرد اعتماد و اهتمامی دارد و ثباتان قطعا این کار را کرده و خواهند کرد. سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس