خودروسازان مونتاژی باید به قیمت‌های مصوب شورای رقابت تمکین کنند

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: خودروسازان مونتاژی باید از قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت تمکین کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد تعزیراتی خواهد شد.

به گزارش مشرق، «حسین فرهیدزاده»‌ افزود: این مهم طی جلسه‌ای با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، نمایندگان سازمان حمایت و همچنین خودروسازان خصوصی به خودروسازها اعلام و تاکید شد درصورتی که از قیمت‌های مذکور سرپیچی کنند با برخورد تعزیری مواجه خواهند شد.

وی بیان‌داشت: در روزهای گذشته سایت‌های این خودروسازان رصد و پایش و در برخی موارد مشاهده شد ه هنوز قیمت‌های قبلی در سایت‌ها وجود دارد. در نهایت پس از مکاتبه با این شرکت‌ها و همچنین گفت‌وگوهای تلفنی، امروز جلسه اتمام حجت با آنها تشکیل شد.

فرهیدزاده گفت: در این مدت نسبت به جمع‌اوری اسناد و مدارک لازم اقدام کردیم، همچنین در برخی موارد ابهاماتی وجود داشت که از شورای رقابت استعلام کردیم؛ به محض جمعاوری این ادله و همچنین دریافت جواب استعلامات، اقدامات تعزیراتی را بر اساس همان قیمت‌های اعلامی انجام خواهیم داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    همین امروز مدیران لیست قیمت خودشو در سایت ایرانجیب منتشر کرده است و اعتنایی هم به شورای رقابت نکرد
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    بحث قیمت یه بحثه بخث بی اعتنایی به قانون بحث دیگه اینهمه به شما فضا دادند در اخر گردنکشی هم میکنن نمیتونن درشو ببندن
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    سلام بنده طی دعوت نامه مدیران خودرو به یکی از نمایندگی این شرکت مراجعه کردم قیمتی که نمایندگی برای خرید خ درو از من مطالبه کرده قیمت های جدید بوده و تا ششم خرداد هم گفته بیشتر مهلت ندارید قیمت جدید با قیمت اعلام شده شوری حدودا سیصد و پنجاه ملیون تفاوت داره اعلان باید من چکار کنم و تکلیف من چیه ؟ چون اون سیصد تومان رو ندارم از خیر خرید این ماشین بگذرم؟ هیچکس هم پاسخگو نیست نه وزارت صمت و نه حمایت از مصرف کننده
  • کروشی پور IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    تکلیف ما که تا اخرهفته مهلت واریز داریم چه میشه؟ أیا مشکل قبل از پایان‌ مهلت حل میشود؟ تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس