پیشنهاد مدیریت تیم ملی را قبول نکردم چون از عنایتی بهتر هستم/ کارنامه من با او قابل مقایسه نیست/ این نظر شخصی قلعه نویی بود!

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس حاضر نشد به عنوان مدیر فنی در تیم ملی امید کشورمان فعالیت کند.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در مورد اینکه یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم امید خود او بود، گفت: بله، من هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم امید بودم، اما وقتی فدراسیون با سرمربی تیم ملی صحبت کرد، نظر او را برای انتخاب سرمربی تامین کرد و به این ترتیب عنایتی سرمربی شد. بعد از این انتخاب هم به من پیشنهاد مدیریت تیم فنی امید را دادند که من قبول نکردم و گفتم چون خودم یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم بودم حاضر به قبول این سمت نیستم.

وی در مورد اینکه او رفاقت نزدیکی با قلعه‌نویی دارد و چطور عنایتی به او ترجیح داده شده، گفت: دیگر این نظر شخصی است. اگر می‌خواستند بر اساس معیارها سرمربی تیم امید را انتخاب کنند کارنامه من بسیار پربارتر از رضا عنایتی بود. من در رده‌ پایه‌ها مربیگری کرده‌ام. با تیم نوجوانان به جام جهانی صعود کرده‌ام. در آسیا کاپیتان تیم ملی بوده‌ام و تمام فاکتورهای من بهتر بود و چیزی کمتر از عنایتی نداشتم، اما این نظر شخص قلعه‌نویی بود که عنایتی سرمربی شود.

درخشان در مورد اینکه اگر او سرمربی تیم امید می‌شد می‌توانست تیم را به المپیک برساند، گفت: من تجربه کار در رده پایه تیم ملی به عنوان مربی را داشتم. می‌توانستم موفق شوم، اکنون هم به عنوان یک ایرانی و یک فوتبالی برای عنایتی دعا می‌کنم تا موفق شود و تیم امید بعد از سال‌ها به المپیک برسد.

وی در مورد اینکه برای حضور در تیم امید بحث مالی داشته یا نه، گفت: صحبت مالی انجام نشد. من صحبت‌های اولیه را با فدراسیون انجام داده بودم. آقایان تاج و نبی هم در جریان این مسئله بودند، اما درنهایت فدراسیون با نظر قلعه‌نویی، عنایتی را انتخاب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    چقدر شما متواضع تشریف داری!!!
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    اهای تاج تو چی از فوتبال میدونی که یه مربی بی روزومه را مربیه یه تیم بی تجربه میکنی فاتحه المپیکو الان بخون
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    مافیا خودش کم بود یک امل بی سواد مثل خودش را به تیم امید برد اخه عنایتی مثل خود قلعه نوعی زبان میداند به علم فوتبال روز اشنایی دارد در کل کدام بازیکنان این دو تا امل را قبول دارند این همه مربی با سواد و زبان دان در ایران داریم ولی با دو تا بی سواد از بخاطر کیسه بودنشان و به قهقرا فرستادن فوتبال ایران همران همراه تاج و دار دسته مفسدش میخواهند چکار کنندواقعا افسوس به اینهمه استعداد ایرانی که با این بی سوادها و مفسدها هدر می شوندالبته درخشان هم دست کمی از این دوتا بی سواد ندارد تیم ملی و امید سر مربی نمی خواهند لولو سر خرمن میخواهند به انتخاب کمک مربی های قلعه نوعی نگاه کنید یک عده وامانده و بی سواد عقده ای و باند باز همراهی میکنند البته بازیکنان ایرانی مطمئنا از قلعه نوعی و عنایتی و تیموریان و رضایی چیزی یاد نخواهند گرفت چون چیزی بلد نیستند برای باند فاسد تاج و دار دسته اش اینها زیادی است
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    درخشان ضعیف ترین مربی فوتبال در ایران هست خداییش .. یادم نمیره چه جوری پرسپولیس رو بیچاره و ناتوان کرده بود
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    درخشان یادته بخاطر پول چطور به تیم پرسپولیس و دایی خیانت کردی و بعدشم بدترین نتایج تاریخ رو گرفتی؟
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    پرسپولیسی هستم ولی عنایتی و تارتار خیلی بهتر از درخشان و بازنشسته های دیگر هستن
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    2 0
    اقای درخشان شما از علم روز فوتبال به شدت عقب هستین ... فوتبال به نسبت دوره ی شما خیلی فرق کرده . حاشیه درست نکن بخاطر منافع خودت و الان که انتخاب شدن بذار تیم ملی در ارامش به کارش ادامه بده
  • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 1
    قلعه نویی آمد و باند و باند بازی شروع شد ،تیموریان را دستیار خودش کرد و عنایتی را سرمربی تیم ملی ،و خداوکیلی نه قلعه نویی و نه عنایتی و تیموریان در حد و اندازه تیم‌های ملی هستند !
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    در کفتر بازی بی نظیری داداش نه در فوتبال. تو کجا و آقای گل کل ادوار لیگ برتر کجا ؟
  • SE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 2
    کیسه کشها بر فدراسین مسلط شده اند و با کلی حمایت و غیره باز هم کیسه سوم شد
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    عجب تجاربی داشتی که ما نمیدانستیم.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    هرزگاهی برای خوشایند پرسپولیسی ها یک سقلمه به استقلالی ها زدی نتیجه اش این شد. اگر سرمربی تیم ملی یه پرسپولیسی بود سقلمه ها جواب میداد. اشکال نداره کمی صبر کن شاید فرصت سرکوفت زدن به فدراسیون را پیدا کردی. ولی در کل هیچ وقت به دیگران سقلمه نزن. خوب نیست.
  • ارتش سرخ IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    آقا حمید پرسپولیسی سخن نگفتی شما استاد عنایتی محسوب میشوید اما پرسپولیسی اگرآقای گل جهان هم باشد لازم باشد کفش بازیکنان رابرای اعتلای کشورش جفت می کند وقتی تیم ملی مطرح باشد لازم باشد یاوری کمک شاگردش می ایستد.. نشد حمید خان
  • رضا IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    آقای درخشان اگر کارنامه ای غیر از نتایج مهندسی شده از سوی بابامسعود دارید بفرمایید!!
  • مسیح IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    برو به کارت برس . فکر کردی کارلتویی . بگو تو تیم امید پول نمیدن نرفتم .....
  • مسیح IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    برو بابا . بگو پول نمیدن نرفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس