کد خبر 1491996
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
دبل برای کفش طلا؛ پاری‌سن‌ژرمن با درخشش امباپه در یک‌قدمی قهرمانی

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با درخشش ستاره فرانسوی خود، موفق شد اوسر را مغلوب کرده و در یک‌قدمی قهرمانی در لیگ یک فرانسه قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های اوسر و پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ یک فرانسه، از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه یکشنبه‌شب با قضاوت بنوا باستین آغاز شد که در نهایت با برتری ۲ بر یک پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید.

شاگردان کریستوف گالتیه به دنبال برتری در این دیدار بودند تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند. اما شرایط اوسر کاملا متفاوت بود و آن‌ها تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله و نیاز شدیدی به کسب امتیاز در این دیدار داشتند که در این امر ناکام بودند.

تیم میهمان بازی را طوفانی آغاز کرد. کیلیان امباپه تنها ۲ دقیقه زمان احتیاج داشت تا در این دیدار دبل کند. ابتدا در دقیقه ۶ روی یک حرکت انفرادی زیبا موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

سپس دقیقه ۸ پاس عرضی لیونل مسی در امتداد خط محوطه جریمه با دامی و حرکت بدون توپ زیبای هوگو اکیتیکه همراه شد تا مدافع حریف فریب بخورد. امباپه این پاس مسی را سر ضرب با شوت قوس‌دار پای راست وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را برای دومین بار پیش بیندازد.

ستاره فرانسوی با ۲ گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۸ رساند و به تنهایی بالاتر از الکساندر لاکازت ۲۶ گُله در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

در نیمه دوم شاگردان کریستوف پلیشر به بازی برگشته و موفق شدند در دقیقه ۵۰ توسط سینایوکو روی اشتباه دوناروما یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. امباپه در دقیقه ۳+۹۰ موفق شد هت‌تریک کند اما گل این بازیکن توسط VAR مردود اعلام شد. در ادامه تلاش اوسر برای گلزنی حاصلی نداشت و در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید.

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن با ۸۴ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و می‌توان گفت که با توجه به اختلاف ۶ امتیازی با لانس تنها یک امتیاز دیگر با کسب عنوان قهرمانی فاصله دارد.

در سوی مقابل اوسر با ۳۴ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفت تا همچنان در خطر سقوط قرار داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس