کد خبر 1491745
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
سیتیزن‌ها مقصد غیرمنتظره ستاره برزیلی پاریسن‌ژرمن

ستاره اسپانیایی پیشین تیم پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید سران و هواداران این تیم به وسواس شدید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دچار شده‌اند.

به گزارش مشرق، «آندِر هررا» هافبک سابق منچستریونایتد که چهار سال با لباس آبی‌های پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته است، معتقد است عدم صبوری پاریسی‌ها و وسواس بیش از حد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به این تیم ضربه زده است.

هررا ۳۳ ساله عضوی از تیم پاری‌سن‌ژرمن بود که به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ رسید اما با شکست مقابل بایرن مونیخ، دست آن‌ها از جام کوتاه ماند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از آن‌که سرمایه‌گذاران قطری در سال ۲۰۱۱ در رأس آن قرار گرفتند و ستاره‌هایی نظیر زلاتان ابراهیموویچ، ادینسون کاوانی، کیلیان امباپه، نیمار، سرخیو راموس و در نهایت لیونل مسی را به پاریس کشاندند، هدف آن‌ها فتح لیگ قهرمانان اروپا بود ولی تاکنون به این جام دست پیدا نکرده‌اند.

هررا درباره این موضوع به شبکه «بی‌این اسپورت» می‌گوید: پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی است که صبر زیادی ندارد. آن‌ها وسواس شدید برای قهرمانی در اروپا دارند که این خوب نیست. فکر می‌کنم این تنها باشگاهی در جهان است که اگر شما قهرمان اروپا نشوید، ناکام هستید.

 راز ناکامی پاریسی‌ها در فتح لیگ قهرمانان اروپا

ماجرای تنش در رابطه لیونل مسی و هواداران متعصب پاری‌سن‌ژرمن هم از لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد. پاریسی‌ها که امیدوار بودند امسال جام را به خانه ببرند، خیلی زود و در آغاز مرحله حذفی، در ۲ دیدار رفت و برگشت مغلوب بایرن مونیخ شدند.

اولتراهای پاریس معتقد بودند مسی در این ۲ بازی که پاری‌سن‌ژرمن به ترتیب یک بر صفر و ۲ بر صفر شکست خورد، اقدامی برای تیمش انجام نداد و ساسه‌ای از رهبر تیم قهرمان جهان در زمین مسابقه حضور داشت.

آن‌ها پس از شکست پاری‌سن‌ژرمن از بایرن مونیخ، بارها مسی را در ورزشگاه خانگی خود یعنی «پارک دو پرنس» هو کردند. این اقدام هم به عنوان کاتالیزور عمل کرد و گفته می‌شود برنده هفت توپ طلای جهان قطعاً در پایان فصل پاریس را به مقصد بارسلونا، آمریکا یا الهلال عربستان ترک می‌کند.

 راز ناکامی پاریسی‌ها در فتح لیگ قهرمانان اروپا

هررا با تمجید از ستاره آرژانتینی می‌گوید: من حتی قبل از اینکه مسی را بشناسم، او را تحسین می‌کردم، چه از لحاظ فوتبالی، چه فردی. این عدم صبوری و وسواس زیاد در رسیدن به جام قهرمانی اروپا باعث می‌شود بازیکنان بزرگ بهای آن را بپردازند و انتقادها متوجه آن‌ها شود.

هافبک تیم بیلبائو مقایسه‌ای هم از نگرش بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن درباره لیگ قهرمانان اروپا کرد و گفت: تمام تیم‌های می‌توانند بدون قهرمانی در اروپا، فصل خوبی را داشته باشند، مانند بارسلونا. اما پاری‌سن‌ژرمن صبر و آرامش ندارد. این موفقیت‌ها زمان می‌خواهد.

 راز ناکامی پاریسی‌ها در فتح لیگ قهرمانان اروپا

پاری‌سن‌ژرمن به‌رغم ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، به احتمال فراوان قهرمان لیگ یک فرانسه خواهد شد. بازیکنان بارسلونا هم شب گذشته (شنبه) جام قهرمانی لالیگا را در نیوکمپ بالای سر بردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس