کد خبر 1493262
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
گمانه‌زنی رسانه‌ها از ناخدای جدید پاریس/ پای سرمربی آزمون هم به میان آمد

با نزدیک‌شدن به پایان فصل، رسانه‌ها از مذاکره پاری‌سن‌ژرمن با چند سرمربی مطرح برای هدایت این تیم متمول خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، حذف زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ برای «کریستوف گالتیه» سرمربی این تیم گران تمام خواهد شد و به‌رغم قهرمانی قریب‌الوقوع تیم پاریسی در لیگ یک فرانسه، او در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.

روزنامه «اکیپ» چاپ فرانسه نوشته سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن چندین گزینه را برای هدایت تیم خود برای فصل آینده در نظر گرفته‌اند که در رأس آن «لوئیز انریکه» سرمربی پیشین تیم‌های بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است.

گمانه‌زنی رسانه‌ها از ناخدای جدید پاریس

گفته می‌شود فرانسوی‌ها در این مسیر باید با قهرمان ایتالیا نیز رقابت کنند چراکه «لوچانو اسپالتی» سرمربی تیم ناپولی که پارتنوپی را پس از عصر «دیگو ماردونا» برای اولین بار فاتح سری آ کرد، با سران این باشگاه به مشکل برخورده و در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. تیم ایتالیایی نیز مایل است با سرمربی سابق رم وارد مذاکره شود.

گمانه‌زنی رسانه‌ها از ناخدای جدید پاریس

اوضاع در پاریس هم روبراه نیست. لیونل مسی و نیمار احتمالاً در پایان این فصل و کیلیان امباپه هم در پایان فصل آینده پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهند کرد و سران قطری این باشگاه به دنبال ناخدای جدید و با ذهنیت برنده برای این کشتی طوفان‌زده هستند.

اکیپ نوشته در حالی که زین الدین زیدان یک گزینه ایده‌آل اما محال برای پاریسی‌ها است اما سران این تیم ژوره مورینیو سرمربی پرتغالی تیم رم، تیاگو موتا بازیکن سابق این تیم و سرمربی کنونی تیم بلونیا ایتالیا و مارسلو گایاردو سرمربی آرژانتینی سابق ریورپلاته را هم در رادار خود قرار داده‌اند.

گمانه‌زنی رسانه‌ها از ناخدای جدید پاریس

شبکه فرانسوی RMC هم خبر داده ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم بایرلورکوزن که تیم آلمانی را در این فصل متحول کرده است، در بین گزینه‌های هدایت پاریسی‌ها قرار دارد.

با این حال، گفته می‌شود پاریسی‌ها برای جذب آلونسو که در تیم خود از «سردار آزمون» مهاجم ملی‌پوش ایرانی هم بهره می‌برد، با ۲ مشکل بزرگ روبرو هستند؛ اول اینکه هافبک سابق لیورپول و رئال مادرید آرزوی هدایت کهکشانی‌ها در صورت جدایی کارلو آنچلوتی را دارد و دوم اینکه لورکوزن تلاش می‌کند قرارداد سرمربی خود را هر چه سریع‌تر تمدید کند.

گمانه‌زنی رسانه‌ها از ناخدای جدید پاریس

آلونسو ۴۱ ساله هفته گذشته درباره خبرهای پیرامون جدایی از تیم آلمانی گفته بود: من از بودن در کنار تیم و باشگاه خوشحال هستم. من درباره آینده خود نگران نیستم.

سرمربی تیم ششم بوندس لیگا ه سابقه بازی در بایرن مونیخ را هم در کارنامه دارد، همچنین در پاسخ به خبرنگار روزنامه بیلد مبنی بر اینکه تا پایان قرارداد خود تا سال ۲۰۲۴ همچنان هدایت لورکوزن را بر عهده خواهد داشت نیز گفت: بله، این درست است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس