کد خبر 1492199
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
افزایش بی‌شمار بی‌خانمان‌ها در ایالت کالیفرنیا+فیلم

طبق آمار و ارقام رسمی، کالیفرنیا به عنوان بزرگ‌ترین ایالت آمریکا در صدر فهرست ایالات با بیشترین افراد بی‌خانمان قرار دارد.

به گزارش مشرق، شبکه الجزیره در گزارشی تحت عنوان کالیفرنیا بعنوان بزرگ‌ترین ایالت آمریکا، در صدر فهرست ایالات آمریکا افراد بی‌خانمان در ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است.

در این گزارش آمده است که از سال ۲۰۲۲، مجموع افراد بی‌خانمان در کالیفرنیا افزایش ۶ درصدی داشته است و این در حالی است که در باقی ایالات متحده، تعداد افراد بی‌خانمان ۰.۴ درصد افزایش داشته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کالیفرنیا بالاترین نرخ بی‌خانمان را دارد و ۴۴ نفر از هر ۱۰ هزار نفر از ساکنان این ایالت، بی‌خانمانی را تجربه کرده‌اند.

طبق آمار رسمی مربوط به سال گذشته میلادی، حدود ۲.۵ میلیون نفر از افراد بی‌خانمان در خیابان‌های ایالات متحده آمریکا به سر می‌برند.

پیش از این نیز در سال‌های گذشته، مقام‌های محلی در خصوص افزایش بی‌شمار بی‌خانمان‌ها در ایالت کالیفرنیا هشدار داده‌اند به طوریکه در سال ۲۰۱۹ آمار نشان داده بود که بیشترین افزایش بی‌خانمان‌ها در ایالت کالیفرنیا و در ساحل غربی آمریکا روی داده است و مقامات آمریکایی دلیل آن را هزینه بالای مسکن در این مناطق عنوان کرده‌اند.

در همان سال، وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا هشدار داد: «در واقع بی خانمانی در کالیفرنیا در سطح هشدار قرار داشته و مقامات محلی و ایالتی باید فورا به این بحران رسیدگی کنند.»

مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که هزاران نفر در این کشور به دلیل شرایط اقتصادی، شرایط روحی و مجازات کیفری بی‌خانمان شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمید IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    بیشمار؟؟
  • علی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    بیاید شوش و مولوی ببینید انوقت میبینید که این خانوار های بی سرپناه امریکا بهتر از مردم شوش و مولوی زندگی می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس