گزارش وال استریت ژورنال درباره افزایش شدید بی‌خانمان‌ها در آمریکا

یک روزنامه آمریکایی از افزایش شدید جمعیت بی‎‌خانمان‌ها در ایالات متحده خبر داد و این آمار را خطرناک توصیف کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز دوشنبه در گزارشی از افزایش شدید افراد بی‌خانمان در خیابان‌ها و مراکز پذیرش افراد آسیب‌پذیر در آمریکا خبر داد.

این آمارها در مقایسه با سال گذشته افزایش بی‌سابقه‎‌ای داشته است تا جایی که مقامات مسئول را به فکر چاره‌ای برای توقف روند رشد شدید آن واداشته است.

این روزنامه آمریکایی از نتایج تحقیقی خبر داده که نشان می‌دهد شمار بی‌خانمان‌ها در ایالات متحده طی ماه‌های اخیر روندی صعودی داشته است.

در این گزارش به داده‌های جمع‌آوری شده از سراسر آمریکا اشاره شده که بر مبنای آن با پایان یافتن حمایت‌های دوران همه‌گیری و افزایش هزینه‌های مسکن، بی‌خانمان شدن آمریکایی‌ها نسبت به سال‌های قبل روند سریع‌تری به خود گرفته است.

این روزنامه ضمن بررسی داده‌های ۱۵۰ نهاد در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا، اعلام کرده که بی‌خانمانی آمریکایی‌ها در بیش از ۱۰۰ مکان در اوایل سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

این گزارش شامل کلان‌شهرهای اصلی آمریکا از جمله شیکاگو، میامی، بوستون و فینیکس بوده که در همه آنها آمار بی‌خانمانی افزایشی بوده است.

فشار ناشی از افزایش هزینه های مسکن و پایان حفاظت موقت در دوران همه گیری کرونا اصلی‌ترین عوامل تشدید بی‌خانمانی در آمریکا بوده است.

شهردار لس‌آنجلس نیز از این پدیده با عنوان «بحران بی خانمانی» یاد کرده و گفته است که در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰۰ نفر از ساکنان این شهر تحت تاثیر این بحران قرار گرفته‌اند.

وی توضیح داد که لس‌آنجلس در حال گذر از یک بحران انسانی است که هر روز جان حداقل پنج بی‌خانمان را می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    در ایران که ما شاهد کاهش فقر هستیم! همه چیز هم که ارزان شده! مشکلی هم نداریم! بنابراین باید در خصوص مشکلات امریکا مطلب بخونیم....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس