کد خبر 1492264
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
پرسپولیس هم مجوز حرفه‌ای گرفت

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی مجوز حرفه‌ای دریافت کرد و برای حضور در لیگ قهرمانان معرفی شد.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش باشگاه پرسپولیس نامه‌ای با سربرگ فدراسیون فوتبال که به امضای هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون، رسیده، دریافت کرد. این نامه حاکی از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.

در این نامه ممبینی تاکید کرده که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای با صدور مجوز برای پرسپولیس موافقت کرده و این باشگاه را واجد شرایط برای اعطای مجوز دانسته است.

همچنین دبیرکل فدراسیون فوتبال در این نامه نوشته که باشگاه پرسپولیس برای حضور در مسابقات قاره‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده و بدین ترتیب می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    2 1
    ننگ بر فدراسیون و وزارت لجن که اینقدر واضح و روشن بین پیروزی و استقلال تبعیض قائل میشن و به گفته خودشون تمام هم و غمشون تیم پیروزیه و از اون طرف بجای حل مشکلات استقلال چوب لای چرخشون میزارن و مشکل به مشکلاتشان اضافه میکنن..! ننگ بر شما باد
    • 1274994152 IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 1
      نگ بر تو و امثال تو که از دنیا بی خبری
  • احمدبهزادی IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 1
    آیا اگراستقلال بهردلیل از آسیا حذف شده بایدافرادی چون مصطفی وبسیاری دیگربدنبال ان باشندکه پرسپولیس هم بایدازاسیا حذف شود مگردر خلاف کاری هم باید پرسپولیسرا شریک استقلال کنید؟چرا ان زمان که همین مصطفویها تاج را به بازیهای آماتورچهارجانبه آسیا معرفی میکردندتا امروزاستقلال ستاره های واهی برالگویش بنشاندپرسپولیس را شریک ومعرفی نمی کردندکه به بازیهای هرچندبی مقدارآن زمان برود ولی امروزکه استقلال بخاطر عملکردمدیرانش از آسیا حذف شده است عده ای لمپن وزردمایه می خواهندپرسپولیس را هم به سرنوشت آبی ها دچارسازند.اینها که ارق ایرانی ندارندوفقط بررنگ تیم خودشان علاقه دارندوتنهاهنرشان دشمنی با پرسپولیس و به اضمحلال کشیدن استقلال است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس