ابهام در نامه ممبینی به پرسپولیس/ روالی بر خلاف اظهارات رئیس دپارتمان مجوزحرفه‌ای؟

پس از تایید مدارک ۶ باشگاه لیگ برتر در کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای، اخبار متفاوتی منتشر شده است.

به گزارش مشرق، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ۲ روز قبل مدارک ۶ باشگاه برای دریافت مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرد. پرسپولیس، فولاد، تراکتور، گل‌گهر، سپاهان و نساجی باشگاه‌هایی هستند که طبق نظر این کمیته مجوز حرفه‌ای‌شان تایید شده است.

از روز گذشته تاکنون سه باشگاه نساجی، تراکتور و سپاهان درخصوص تایید شدن مدرک خود در کمیته بدوی اطلاع‌رسانی کرده و از ارسال نامه هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون به آن‌ها درخصوص این موضوع و اعلام مراتب به AFC، خبر داده‌اند.

البته متنی که تراکتور برای اعلام این خبر انتشار داده متفاوت از متن باشگاه‌های سپاهان و نساجی است زیرا باشگاه تبریزی اعلام کرده مدارک این باشگاه برای کنفدراسیون از طریق فدراسیون فوتبال ارسال شده اما ۲ باشگاه دیگر مدعی شده‌اند دبیرکل فدراسیون تایید مدارک‌شان را به AFC ارسال خواهد کرد. همچنین باشگاه اصفهانی هم اعلام کرده این باشگاه مجوز حرفه‌ای دریافت کرده است.

ابهام در نامه ممبینی به پرسپولیس/ روالی بر خلاف اظهارات رئیس دپارتمان مجوزحرفه‌ای؟

ابهام در نامه ممبینی به پرسپولیس/ روالی بر خلاف اظهارات رئیس دپارتمان مجوزحرفه‌ای؟

ابهام در نامه ممبینی به پرسپولیس/ روالی بر خلاف اظهارات رئیس دپارتمان مجوزحرفه‌ای؟

از طرفی مصطفی زارعی، رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ۲ روز قبل در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه‌هایی که مجوز نگرفته‌اند، ۵ روز کاری فرصت دارند به رأی بدوی اعتراض کنند. اگر باشگاهی اعتراض کند، به استیناف می‌رود و کمیته استیناف صدور مجوز جلسه تشکیل می‌دهد. درنهایت پس از گذشت همه این مراحل ۱۰ خرداد باید تمام نتایجی که به دست آورده‌ایم، طبق آراء کمیته بدوی و استیناف جمع‌بندی کرده و در آن زمان این آراء را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم.

هرچند باشگاه پرسپولیس تاکنون اطلاعیه‌ای درمورد تایید مدارک مجوز حرفه‌ای خود منتشر نکرده اما روز گذشته عنوان شد ممبینی با ارسال نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرده مجوز حرفه‌ای این باشگاه از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران صادر و این تاییدیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

حال باید دید آیا ممبینی نامه‌ای متفاوت را برای ۴ باشگاه ارسال کرده که درخصوص پرسپولیس و تراکتور، خبری متفاوت از سپاهان و نساجی منتشر شده یا اینکه دبیرکل فدراسیون نامه یکسانی را برای همه باشگاه‌ها ارسال کرده است اما آن‌ها به شکل یکسان خبری را انتشار نداده‌اند. ضمن اینکه این نکته نیز نباید مغفول بماند که روز ۱۰ خرداد مجموع نظرات کمیته بدوی و استیناف مجوز حرفه‌ای کشورمان به AFC ابلاغ خواهد شد و پس از راستی‌آزمایی مدارک توسط کنفدراسیون در تاریخ ۲۵ خرداد، فهرست باشگاه‌هایی که به صورت قطعی مجوز حرفه‌ای گرفته‌اند، اعلام خواهد شد.

براین اساس در حال حاضر هیچ باشگاهی نمی‌تواند مدعی باشد که به صورت قطعی مجوز حرفه‌ای را دریافت کرده زیرا فقط یک مرحله از این روند یعنی اعلام نظر کمیته بدوی طی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس