کد خبر 1492272
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
بایدن

نتایج یک نظرسنجی جدید بار دیگر بر نارضایتی عمیق شهروندان آمریکا از رئیس‌جمهور این کشور تأکید می‌کند.

به گزارش مشرق، نتایج نظرسنجی‌ها از عملکرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا کماکان بر نارضایتی‌های شدید شهروندان از او به ویژه در زمینه اقتصاد صحه می‌گذارند.

نظرسنجی مشترکی که به طور مشترک توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس و مرکز افکارسنجی NORC انجام شده نشان می‌دهد که ۶۶ درصد از آمریکایی‌ها از مدیریت بایدن در زمینه اقتصاد ناراضی هستند.

تنها ۳۶ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند از تصمیم‌های اقتصادی رئیس‌جمهور ایالات متحده حمایت کردند. واکنش مردم به تصمیمات بایدن در زمینه مهاجرت از اقتصاد هم بدتر است.

در این حوزه، ۶۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد جو بایدن ابراز نارضایتی کرده‌اند. میزان مطلوبیت عملکرد بایدن در میان بزرگسالان آمریکایی تنها ۴۰ درصد بود.

دوران ریاست‌جمهوری بایدن با تورم بی‌سابقه و عبور بیشترین مهاجران از مرزهای آمریکا مواجه بوده است. نشریه نیویورک‌پست گزارش داده تنها در سال مالی ۲۰۲۲ حدود ۲.۷۶ میلیون نفر از مرزهای جنوبی آمریکا وارد این کشور شده‌اند.

قیمت سوخت هم در دوران ریاست‌جمهوری او به دلیل وقوع جنگ اوکراین و همچنین تنش‌های آمریکا با عربستان سعودی به بالاترین رقم رسید.

بایدن که مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است ماه گذشته اعلام کرد قصد دارد بار دیگر برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود نامزد شود. در حال حاضر، دونالد ترامپ، اصلی‌ترین نامزد حزب جمهوری‌خواه است و احتمال رویارویی بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ در حال حاضر جزو محتمل‌ترین گزینه‌ها به شمار می رود.  

نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن در زمینه وام‌های دانشجویی و سیاست‌های اسلحه هم ناراضی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    عیب نداره ، تقلب می کنه دوباره انتخاب میشه
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 1
    شما هم دلتون برای ترامپ هرزه بی ناموس انگار تنگ شده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس