اسرائیل

یک رسانه صهیونیستی نوشت که بهتر است رزمایش اخیر حزب‌الله دست‌کم گرفته نشود، چراکه این جنبش قادر به شلیک بیش از ۳۰۰۰ موشک در یک روز جنگی است.

به گزارش مشرق، «یوسی یهشوع» خبرنگار نظامی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، امروز (سه‌شنبه)، درباره قدرت نظامی جنبش حزب‌الله لبنان هشدار داد.

بنابر گزارش وبگاه «الاعلام الحربی» -شاخه لبنان-، یدیعوت آحارانوت با بیان اینکه رزمایش اخیر حزب‌الله صرفا یک رزمایش تبلیغاتی نبوده، هشدار داد که مقاومت لبنان آماده انجام حمله و ارسال تکاور به اراضی اشغالی فلسطین و گروگانگیری شهرک‌نشینان است.

این رسانه صهیونیستی در ادامه با مطرح کردن این ادعا که حزب‌الله برای جنگ فراگیر آماده نمی‌شود، گفت نگرانی واقعی اسرائیل جنگ در لبنان با حزب‌الله است؛ حزب‌اللهی که می‌تواند در یک روز جنگی بیش از سه هزار موشک دوربرد سنگین و بسیار دقیق شلیک کند.

 حزب‌الله قادر است روزانه بیش از ۳۰۰۰ موشک شلیک کند

این رسانه صهیونیستی همچنین نوشت: «در این رزمایش حمله به چند شهرک اسرائیلی و گرفتن اسیر شبیه‌سازی شد. در مستنداتی که از این رزمایش پخش شد، استفاده از پهپاد، موتور سیکلت، پرچم‌های اسرائیل، نماد ستاره داوود که هدف تیراندازی‌ها بودند، به چشم خورد.»

یدیعوت آحارانوت تاکید کرد: «بهتر است که [این رزمایش] به سخره گرفته نشود، قدرت نیروی زمینی حزب‌الله به طرز چشمگیری بهبود یافته به‌ویژه تکاوران رضوان که تجربه عملیاتی در سوریه کسب کرده‌اند.»

جنوب لبنان، یکشنبه، ۲۱ می، در آستانه بیست و سومین سالروز آزادسازی شاهد برگزاری رزمایش نظامی حزب‌الله با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان بود.

در بخشی از این رزمایش، حمله به شهرک‌های صهیونیستی برای اسارت نظامیان صهیونیست و همچنین حمله پهپادی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین شبیه‌سازی شد. در این رزمایش، همچنین از خودروهای جنگی، گلوله‌های جنگی، سامانه‌های پرتاب موشک و... استفاده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    تا چند روز ؟ بعدش چی داره ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس