قدرت موشکی فلج‌کننده جهاد اسلامی/ نیمی از اراضی اشغالی تعطیل شد!

رسانه‌های عبری با اذعان به قدرت موشکی جنبش جهاد اسلامی فاش ساختند که غرش موشک‌های مقاومت در اراضی اشغالی عملاً طی ۵ روز درگیری حیات اجتماعی صهیونیست‌ها را «فلج» کرد.

‌به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری با اذعان به قدرت موشکی جنبش جهاد اسلامی فاش ساختند که غرش موشک‌های مقاومت در اراضی اشغالی عملاً طی ۵ روز درگیری حیات اجتماعی صهیونیست‌ها را «فلج» کرد.

شبکه خبری المیادین یکشنبه شب گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی در توصیف عملکرد نظامی ارتش طی پنج روز تجاوز نظامی و موشکی به نوار غزه نتوانستند حجم سراسیمگی و هراس شدید آنان را کتمان کنند.
رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به قدرت موشکی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گزارش دادند که طی پنج روز تجاوز نظامی به غزه، نیمی از «اسرائیل» به تعطیلی کشیده شد و اذعان کردند که «این مسئله کار ساده‌ای نبود.»

بر پایه این گزارش، «آلون ابیتار» یکی از افسران ارتش صهیونیستی در مصاحبه با کانال «۱۳» اقرار کرد: «ما نتایج این عملیات و پیامدهای آن را از طریق بُعد نظامی رصد خواهیم کرد و معتقدم پیامدهای این درگیری بسیار گسترده بوده از جمله تبعات این درگیری و آسیبی که بر ما وارد شد بسیار گسترده بوده است.»

در خبری مرتبط، کانال ۱۳ عبری شنبه با اذعان به هراس «اسرائیل» در ورود حماس به خط درگیری مستقیم در حمایت از جهاد اسلامی فاش ساخت که زمزمه نگرانی‌ها در میان مقامات این رژیم نسبت به شلیک حجم فراوانی از موشک در صورت ورود حماس به درگیری بسیار شدت یافته است.»

در همین راستا، رسانه‌های عبری پیشتر اذعان کرده بودند که با تشدید دامنه درگیری، نگرانی مقامات این رژیم از تبدیل رویارویی محدود به جنگ شدت یافته بود.

در همین ارتباط، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسبق در اظهاراتی با انتقاد از سیاست نظامی نتانیاهو درباره غزه اعلام کرد که نمی‌توان در میانه جنگ و درگیری پی در پی زندگی کرد و از سوی دیگر، نمی‌شود شاهد ظهور یک حزب الله دیگر در جنوب فلسطین شویم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    15 2
    محور مقاومت تنها گزینه برای نابودی صهیونیسم
    • ویسی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      0 0
      چند فلسطینی کشته شد 33نفر که ده تا فرمانده اسرائیل دو کشته یکی عرب و دیگری زنی ارمنی 89ساله
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    به نظر میاد اسراییل با این جنگ ها فرصت تمرین نبرد رو برای جهاد اسلامی و گروههای کوچک فراهم می کند تا در آینده این تمرین ها به جنگی تمام عیار و یکپارچه علیه اسراییل تبدیل شوند حیف که اسراییل هنوز هست
  • ایران قوی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    حالا توی قرار داد اتش بس که فلسطینیا بستن قراره اسراییل دیگه به فلسطین حمله نکنه؟!زهی خیال بااطل!
  • محسن IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام لظفا ساعات شرعی را به روز ساعت روز کشور بنویسید.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اتش بس با رژیم کودک کش که دشمن وقاتل پیامبر اسلام محمد (ص) و عیسی مسیح (ع ) است معنا ندارددرهای جهنم به روی رژیم کودک کش باز شده . سریعا همه کشورهای اسلامی مصر -اردن -عربستان -عراق -ایران - حزب ا.. وارتش لبنان - عمان -قطر - امارات -کویت- سوریه -یمن -بحرین به کمک فلسطین قبله اول مسلمانان و به کمک نیروهای مقاومت فلسطین روند وبه اسرائیل حمله نظامی کنند و همه دول اسلامی با فرمانده فتح قدس امام خامنه ای دست بیعت بدهند و در نبرد بزرگ درساعت صفر به خانه عنکبوت حمله کنند واین غده چرکین وکابوس مسلمانان را از پیکره جهان اسلام برکنند. امریکا دست از حمایت اسرائیل برداشته وبه اسرائیل پشت کرده است و اسرائیل اکنون از درون متزلزل و به شدت تنها ومنزوی ست واسرائیل منزوی وبدون پشتیبانی امریکا قطعا نابود شدنی ست وشکی در ان نیست . هر صد سال یک بار چنین فرصتی برای نابودی اسرائیل فراهم می شود وهرکدام از دول اسلامی این فرصت را بسوزاند خیانت به اسلام وپیامبر ص کرده است. دول اسلامی دست از ترس مرضی بی دلیل از اسرائیل که بزرگترین گناه است بردارند وسریعا به کمک نیروهای مقاومت فلسطین بشتابند و به خانه عنکبوت حمله همه جانبه کنندوفقط نظاره گر کشتار زنان وکودکان فلسطین به دست اسرائیل سرکش نباشند وفرصت را نسوزانند که اگر بعد از بایدن ترامپ وفردی شبیه او بر امریکا مسلط شود اسرائیل دوباره جان خواهد گرفت و بعد ان نابودی اسرائیل فقط یک توهم وخیال واهی خواهد بود وهمه کشورهای اسلامی باید دوران سیاه طولانی زندگی نکبت بار و ذلیلانه را زیر بیرق یهود و اسرائیل کودک کش سپری کنند- جنگ با اسرائیل برای ایران از همه کشورها ضروری تر است چون اگرایران با اسرائیل اکنون وارد جنگ نشود به زودی مجبور خواهد شد با اذربایجان که مزدور احمق اسرائیل است به صورت خسارت بار ودرجنگ شیعه ایرانی با شیعه اذربایجانی بجنگد که دراین جنگ بی حاصل تحمیلی فقط طرفین جنگ دچار خسارات بی سابقه خواهند شد واسرائیل در هاشه امن خواهد بود واین سیاست پلید خانه عنکبوت است که کشورهای مسلمان را به جان همدیگر اندازد وایران را از نفس اندازد یا براندازی کند وخودش را پشت انها مخفی وسپر کند تا به اهداف پلیدش برسد ودشمنانش را با مزدوران احمقش حذف کند . ایران باید به صورت جدی از درگیری با اذربایجان اجتناب کند وخودش را گرفتار دام عنکبوتی خانه عنکبوت وحرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس