شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

در حمله صبح امروز نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس دست کم یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله این نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست صبح امروز به اردوگاه عسکر واقع در شرق نابلس یورش بردند.

بر اساس این گزارش، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله این نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

همچنین نظامیان صهیونیست با شلیک به سمت یک جوان فلسطینی دیگر، باعث زخمی شدن وی شدند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح روز شنبه نیز به بخش قدیمی شهر نابلس یورش بردند که در پی آن مبارزان مقاومت به مقابله با آنان پرداخته و درگیری مسلحانه شدیدی در این منطقه به وقوع پیوست.

در این درگیری دستکم ۲۰ فلسطینی زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

پیش از آن نیز منابع فلسطینی از شهادت ۲ شهروند فلسطینی و زخمی شدن هفت تن دیگر در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس خبر داده بودند. المیادین نیز گزارش داده بود که نظامیان صهیونیست بعد از شکست در بازداشت نیروهای مقاومت، از این اردوگاه عقب نشینی کردند.

رسانه‌های خبری گزارش داده بودند که رزمندگان مقاومت با نظامیان یگان ویژه رژیم اشغالگر که به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و چند خانه مسکونی را محاصره کردند، به شدت وارد درگیری مسلحانه شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس