کد خبر 1492957
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک به سمت یک پهپاد شناسایی این رژیم در مرز سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از تیراندازی به سمت یک پهپاد شناسایی این رژیم در خاک سوریه خبر داد.

او نوشت: «پهپاد وابسته به ارتش زمانی که در حال جمع‌آوری اطلاعات بود، هدف آتش یک سلاح سبک در داخل خاک سوریه قرار گرفت». ادرعی سپس نوشت که نظامیان ارتش صهیونیستی نیز منطقه‌ای که از آن‌جا به سمت پهپاد شلیک شده بود را گلوله‌باران کردند. او مدعی شد که پهپاد مذکور آسیبی ندیده است.

در این راستا خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که این پهپاد در مرز میان جولان اشغالی و جولان واقع در خاک سوریه مورد هدف قرار گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ماه آوریل گذشته نیز از سقوط یک پهپاد خود از نوع «اسکای رایدر» در خاک سوریه خبر داده بود. رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که این پهپاد به علت نقص فنی در خاک سوریه سقوط کرده است.

ورود پهپاد شناسایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در شرایطی است که این رژیم بارها اقدام به حملات موشکی به دمشق، حمص و حلب کرده است. تل آویو در شرایطی حملات و نقض تمامیت ارضی سوریه را ادامه می‌دهد که در ۱۲ سال گذشته تمامی تلاش خود را برای حمایت از معارضان مسلح جهت سرنگونی دولت بشار اسد به کار برد.

در این راستا «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش اشغالگر قدس روز گذشته در سخنانی که نشان از عصبانیت او از عدم سقوط دولت سوریه داشت، با ادبیاتی تهدید آمیز گفت: «شرایط سوریه در حال بهبود است، اما مسیر طولانی است، آخرین گلوله در این جنگ داخلی هنوز شلیک نشده است، (جنگ هنوز پایان نیافته است).»

حمایت صهیونیست‌ها از تروریست‌های مسلح سوری در اوج درگیری‌ها به خصوص در استان‌های قنیطره و درعا (جنوب سوریه) تا جایی پیش رفت که بیمارستان‌های مناطق اشغالی فلسطین، زخمی‌های تروریست‌ها را مداوا می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    متجاوز باید تنبیه بشه اسرائیل و روسیه هم نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس