کد خبر 1493579
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
شب حساس برای طارمی در پرتغال/ شانس آقای گلی بیشتر از قهرمانی است

مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش مشرق، هفته پایانی مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب برگزار و قهرمان این دوره از مسابقات مشخص می‌شود. رقابت برای قهرمانی بین تیم‌های بنفیکا و پورتو است.

بنفیکا از ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم «لوز» میزبان سانتاکلارا است؛ تیمی که سقوطش از لیگ برتر پرتغال قطعی شده و در انتهای جدول قرار دارد.

پورتو هم در بازی همزمان میزبان ویتوریا است؛ هرچند که شانس قهرمانی این تیم نسبت به بنفیکا کمتر است.

بنفیکا با ۸۴ امتیاز صدرنشین است و پورتو با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. قهرمانی بنفیکا با کسب برد و تساوی محقق می‌شود و پورتو برای رسیدن به این عنوان علاوه بر اینکه باید ویتوریا را شکست بدهد، باید در انتظار شکست بنفیکا بماند.

با توجه به قدرت بنفیکا و ضعیف بودن سانتاکلارا، قهرمانی پورتو بیشتر به یک معجزه نیاز دارد.

از سوی دیگر رقابت برای کسب عنوان آقای گلی لیگ پرتغال هم به هفته پایانی کشیده است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این فصل از مسابقات لیگ ۲۱ گل به ثمر رسانده و «گونسالو راموس» و «ژائو ماریو» هر دو از بنفیکا به ترتیب ۱۸ و ۱۷ گل زده‌اند.

طارمی در صورت گلزنی در بازی مقابل ویتوریا و افزایش اختلافش با بازیکنان بنفیکا می‌تواند برای اولین بار بعد از چهار فصل حضورش در لیگ پرتغال (یک فصل در ریوآوه و سه فصل در پورتو) به عنوان آقای گلی دست یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس