کد خبر 1493942
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
ویسی: نفت باید برای بالای جدول بجنگد نه برای جشنِ بقا بگیرد/ بازیکن 300 میلیونی ما پیشنهاد 12 میلیاردی دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: شرایط این تیم باید به شکلی باشد که به جای جشن گرفتن برای بقا، برای رسیدن به بالای جدول بجنگد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی درمورد آخرین شرایط خود برای ماندن در تیم فوتبال نفت آبادان، اظهار داشت: من برای ماندن رغبت دارم اما دوست دارم صنعت نفت تیمی باشد که برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول بجنگد نه اینکه برای ماندن جشن بگیرد. واقعا حضور در این تیم برای کار خودم، تجربه خیلی خوبی بود. مردم آبادان واقعا شور، شوق و اشتیاق زیادی داشته و برای تیم‌شان توان زیادی می‌گذارند. به همین دلیل نفت آبادان لیاقت دارد برای بالای جدول بجنگد. تمام حرف من با مسئولان همین است. اگر برنامه‌هایی که به مدیران باشگاه داده‌ام قبول کنند، با تمام وجود در صنعت نفت می‌مانم و کار می‌کنم در غیر این صورت با هم خداحافظی می‌کنیم.

* من هم سرمربی نباشم باید سریع‌تر تکلیف باشگاه روشن شود

وی درخصوص اینکه مشکلات مدیریتی نفت آبادان هر سال تکرار می‌شود و این بار نیز اعضای هیات مدیره بلافاصله پس از اتمام لیگ استعفا کردند و همین امر سبب می‌شود این تیم زمان زیادی را در نقل و انتقالات از دست بدهد، گفت: بحث من هم همین است. بازیکنی داریم که سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان گرفته اما اکنون پیشنهاد ۱۲-۱۰ میلیاردی دارد و می‌خواهد برود. من هم مربی نباشم و هرکس دیگری جای من باشد، باشگاه باید تکلیف خودش را روشن کرده و سریع تصمیم درستی بگیرد تا اجازه ندهد بازیکنانش جدا شوند، بازیکن جدید جذب کند. طبق برنامه من باید ۲۰ روز دیگر تمرینات شروع شود و بسیار مهم است که هرچه زودتر تکلیف باشگاه معلوم شود.

* به بازیکنان گفتیم هیچ راهی به جز تلاش و کار کردن نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درمورد اینکه پس از اولین بازی‌اش با این تیم در شرایطی که در آستانه تعطیلات عید قرار داشتیم، اعلام کرد بازیکنانش به هیچ وجه حق استراحت ندارند و از همان زمان نفت شرایط بسیار بهتری پیدا کرد، پاسخ داد: واقعا هم در آن زمان فرصتی نداشتیم. به لیگ انگلیس نگاه کنید که اصلا تعطیل نمی‌شود. عید باشد یا هر زمان دیگری. چه دلیلی وجود داشت در آن زمان تمرینات را تعطیل کرده و به بازیکنان در آن شرایط سخت و بحرانی بگوییم حتی برای ۳-۲ روز استراحت کنید یا آجیل بخورند. اگر تمرین را تعطیل می‌کردیم باید بار دیگر تمرین بدنسازی انجام می‌دادیم و به همین دلیل به مشکل می‌خوردیم. در آن روزها با بازیکنان صحبت کردیم که هیچ راهی به جز کار و تلاش کردن برای بقای نفت نداریم. خدا را شکر مزد زحمات‌مان را هم در آخر فصل گرفتیم.

* پس از بازی با سپاهان گفتند کار تمام شده خودت بمان تا تیم را بالای بیاوری

ویسی در مورد اینکه شاید خوشبین‌ترین هواداران نفت آبادان هم تصور نمی‌کردند در آن شرایط بحرانی این تیم بتواند در ۸ هفته اختلاف ۸ امتیازی‌اش با مس کرمان را جبران کرده و در نهایت با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به حریف در لیگ بماند، توضیح داد: وقتی در دومین بازی‌ که سرمربی نفت آبادان شدم، به سپاهان در اصفهان باختیم، هواداران گفتند کار برای تیم ما تمام شده و خودت بمان تا در فصل آینده تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بیاوری. همان جا به آن‌ها گفتم هیچ چیز تمام نشده و تا سوت پایان بازی آخر با گل‌گهر سیرجان تلاش می‌کنیم. در ۶ هفته ۸ امتیاز از مس عقب بودیم اما به حدی کار و تلاش کردیم و به حدی امتیاز گرفتیم که این اتفاق خوب افتاد. می‌دانستیم رقیبان صنعت نفت هم امتیاز از دست ‌می‌دهند و در نهایت خدا را شکر همه چیز به سود ما رقم خورد.

بازیکن ۳۰۰ میلیونی ما پیشنهاد ۱۲ میلیاردی دارد

* بازیکنان در دوره من یک دقیقه هم در تمرینات تاخیر نمی‌کردند

وی درخصوص اینکه پیش از ورودش به نفت آبادان، این تیم در ۲۲ بازی فقط ۱۲ امتیاز کسب کرده بود اما در ۸ بازی تحت هدایت خودش موفق شد ۱۳ امتیاز بگیرد، عنوان کرد: این همان تیم بود. نه تنها بازیکنی اضافه نکردم بلکه ۴-۳ بازیکن هم رفتند. وقتی آمدم خارجی‌های نفت که از لحاظ روحی و روانی داغان بودند، هم جدا شدند. با این وجود تمرینات منظمی انجام دادیم و برخلاف قبل هیچ بازیکنی در تمرینات غیبت یا حتی یک دقیقه تاخیر نمی‌کرد. همین موضوع باعث شد همدلی به دست بیاید. روز به روز هم شرایط بهتر شد و به خودباوری رسیدیم. جایی هم که باید، کار را تمام کردیم.

* اگر بمانم به هیچ وجه اجازه جدایی ریکانی را نمی‌دهم

سرمربی نفت آبادان درمورد اینکه ظاهرا طالب ریکانی اعلام کرده فصل آینده در این تیم نمی‌ماند، اظهار داشت: فوتبال است و هزار داستان. یک روز خوشحال هستید و یک روز ناراحت. طالب ریکانی، بازیکن خیلی خوب و کاپیتان خیلی بزرگی است که برای ما زحمت کشید اما آن اشتباه در بازی با ذوب آهن سبب شد مقداری در خودش برود. البته با او صحبت کردم و امیدوارم شرایط جوری شود که بتوانیم بمانیم تا دلش شاد شود. بچه‌ها در بازی با گل‌گهر برای طالب هم قسم شده بودند تا بازی را ببریم. خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. الان هم شک نکنید اگر من در آبادان بمانم، به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم بروم.

بازیکن ۳۰۰ میلیونی ما پیشنهاد ۱۲ میلیاردی دارد

* دستورالعمل جدید نقل و انتقالات به همه باشگاه‌ها کمک می‌کند

ویسی درخصوص اینکه آیا دستورالعمل جدید نقل و انتقالات را کارآمد می‌داند، گفت: خیلی قوانین خوبی است که نه تنها به صنعت نفت بلکه به همه باشگاه‌ها کمک می‌کند. اگر بتوانند قراردادها را مطابق همین دستورالعمل تنظیم کنند، بسیار شسته رفته‌تر و بهتر می‌شود. باید قراردادها را رصد کنند نه اینکه زیرمیزی آن‌ها را رد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 2
    آقای ویسی انگار جام جهانی را به ارمغان آورده است تیم ته جدولی صنعت نفت دیگه این همه لاف و گزاف و خالی بندی لازم ندارد.
  • سید IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 0
    مربیان لیگ برتر یکی از فاکتورهای جذب بازیکنانشان پورسانتی است که از آنها مطالبه می کنند بازیکنی که 300 میلیون قرارداد دارد و پیشنهاد 12 میلیارد تومانی می گیرد بیش از 7 میلیارد را باید به سرمربی تیمی که در آن به کار گرفته می شود پرداخت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس