کد خبر 1494065
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
وضعیت عجیب ورزشگاه خانگی لوتون تاون؛ کوچک‌ترین ورزشگاه تاریخ لیگ برتر + فیلم

تیم فوتبال لوتون تاون موفق شد به لیگ برتر انگلیس صعود کند و این در حالی است که ورزشگاه خانگی این تیم وضعیت جالب و عجیبی دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال لوتون تاون موفق شد با برتری در مقابل کاونتری سیتی در دیدار فینال پلی‌آف رقابت‌های چمپیونشیپ در ورزشگاه ومبلی جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

این تیم پس از تساوی یک بر یک موفق شد در ضربات پنالتی با برتری ۶ بر ۵ کاونتری سیتی را مغلوب کند و پس از ۳۱ سال غیبت به سطح اول فوتبال انگلیس برگردد.

آنها آخرین بار در سال ۱۹۹۲ و پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر در سطح اول فوتبال انگلیس حضور داشتند و اکنون برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه خواهند کرد.

وضعیت جالب ورزشگاه خانگی این تیم کنیل‌ورث رود نام درد که تنها ۱۰ هزار نفر ظرفیت دارد و کوچک‌ترین ورزشگاه تاریخ لیگ برتر است.

تیم لوتون تاون از سال ۱۹۰۵ در این ورزشگاه بازی می‌کند و ورزشگاه کنیل‌ورث رود یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های بریتانیا محسوب می‌شود. این ورزشگاه دقیقا در مرکز شهر لوتون قرار دارد و نکته جالب این ورزشگاه نداشتن پارکینک اختصاصی بزرگ است و معمولا هواداران این تیم از مترو و اتوبوس برای رسیدن به ورزشگاه استفاده می‌کنند.

فیلم‌هایی از ورودی این ورزشگاه منتشر شده که واقعا در نوع خود جالب است. لوتون تاون برای حضور در لیگ برتر و کسب معیارهای لازم لیگ، باید حدود ۱۰ میلیون پوند برای بازسازی استادیومش هزینه کند تا مجوز حضور را کسب کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    والا از کل ورزشگاه های ما وضعش بهتره آگه این استاندارد نیست پس ورزشگاه های ما دیگه زیر صفرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس