کد خبر 1494143
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
عجیب اما واقعی؛ طارمی در اروپا بیشتر از ایران گل می‌زند

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با ۲۲ گل عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را کسب کرد و نشان داد در اروپا از ایران بیشتر گل می زند.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با ۲۲ گل عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را که کسب کرد. او برای اولین بار به این افتخار رسید. در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ طارمی به همراه وینیسیوس و پیزی با ۱۸ گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفتند ولی در نهایت وینیسیوس به دلیل میزان زمان کمتر بازی و دریافت کارت زرد کمتر جایزه بهترین گلزن لیگ پرتغال را بدست آورد.

طارمی در پرسپولیس هم دو فصل پیاپی با ۱۶ و ۱۸ گل آقای گل شده بود، اما در اروپا هم بیشتر گل می‌زند و هم بهتر؛ البته او از کسب عنوان آقای گلی ابراز خوشحالی نکرده و گفته چون پورتو قهرمان لیگ پرتغال نشد، خوشحال نیستم، اما به هرحال طارمی در قاره سبز به مراتب بیشتر و راحت‌تر گل می‌زند.

تفاوت بزرگ طارمیِ اروپایی با طارمیِ پرسپولیس

طارمی در ایران یک سال با ۱۶ گل، آقای گل شد اما حالا ۲۲ گل زده و روی چند گل هم تاثیر مستقیم داشته است. با این حال وی تصور می‌کند که قهرمانی پورتو شیرین‌تر از آقای گلی او بود؛ هرچند که نمی‌توان کتمان کرد کسب عنوان آقای گلی برای یک بازیکن آسیایی بسیار مهم است و البته مثل همیشه طارمی باعث سربلندی خودش و فوتبال ایران شده است.

به طور حتم اگر این بازیکن آمادگی خود را تا جام ملت‌های آسیا رحفظ کند، می‌تواند عصای دست امیر قلعه‌نویی در این مسابقات باشد و به موفقیت تیم ملی فوتبال ایران کمک زیادی بکند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۶و۶ IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    4 0
    پرچم ایران و پرسپولیس همیشه بالاست
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 3
    بازیکن حکومتی
    • اصغر یوسف زاده ثمرین IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      1 0
      بعضی ها ا دوست دارن درمورد هر موضوعی نظر بدن مسئله را سیاسی کنن.هر طوری باشه باعث افتخاره.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    2 2
    طارمی اروپا با استفاده از تمارض و پنالتی گل بیشتری زده است . اگر در پرسپولیس از شگرد شیرجه تمارض استفاده می کرد بیش از ۴۰ گل می زد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس