کد خبر 1495476
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
دومین جایزه بزرگ طارمی بعد از آقای گلی پرتغال +عکس

ستاره تیم ملی کشورمان دومین جایزه فردی و بزرگ خود را در لیگ برتر پرتغال گرفت.

به گزارش مشرق، سایت «گل پوینت» پرتغال امروز در ارزیابی فنی اش از بهترین های فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در لیگ برتر پرتغال پرده برداشت که مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو در صدر بهترین ها قرار گرفت.

طارمی با کسب میانگین ۶.۷۲ امتیاز در طول یک سال جایزه بهترین مهاجم فصل را کسب کرد. ریکاردو هورتا در رده دوم ایستاد. راموس و موجیکا به ترتیب در رده سوم و چهارم بهترین های فصل لیگ پرتغال قرار گرفتند.

دومین جایزه بزرگ طارمی بعد از آقای گلی پرتغال +عکس

طارمی در این فصل با به ثمر رساندن ۲۲ گل جایزه آقای گلی لیگ برتر پرتغال را کسب کرد. ستاره تیم ملی ایران برای رسیدن به این جایزه ۴ سال تلاش کرد و هر سال در یک قدمی این جایزه ایستاد ولی در نهایت این فصل موفق به کسب این جایزه شد.

طارمی با گلزنی های زیادش به پورتو کمک کرد ولی در نهایت بنفیکا قهرمان لیگ شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 2
    یکی از راههای زمینه سازی ظهور با آشنایی مردم دنیا با نام "مهدی" است به عنوان منجی. حالا این افتخار نصیب آقا مهدی طارمی شده چه دانسته و یا ندانسته که منجی تیمش هم شده البته قصد تقدیس ایشون نیست ولی میشه از این زاویه دید هم نگاه کرد
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    اتفاقا طارمی فصل قبل بهتر بازی کرد و گل‌های حساسی زد ولی پورتو براش شاخ درست کرد و این فصل طارمی برای دل خودش بازی کرد برای همین پورتو دوم شد ولی طارمی بهترین گلزن شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس