کد خبر 1494261
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
آسانسور دلیلی بر افزایش اجاره بها+ جدول

بررسی های میدانی نشان می دهد مستاجران سرگردان برای پیدا کردن مسکن با قیمت مناسب هستند اما صاحبخانه ها داشتن آسانسور را بهانه ای برای افزایش اجاره بها می دانند.

به گزارش مشرق، بررسی‌ها نشان می‌دهد که مستأجران به دنبال واحدهای مسکونی با توجه به بودجه‌ای که دارند هستند از سوی دیگر صاحبخانه ها براساس نیاز خود خانه را برای اجاره گذاشته اند.

سری به دیوار زده ایم و پس از تماس با چندآگهی صاحبخانه ها آسانسور، پارکینگ، انباری و گاز رومیزی داشتن خانه را یکی از آپشن هایی برای افزایش قیمت می‌دادند در صورتی که اینها آپشن نیستند.

از سو دیگر مشاوران املاک ناراضی از وضعیت موجود چرا که مستأجران برای پیدا کردن خانه کمتر به مشاورین املاک سر میزنندو بیشتر در سایت‌ها به دنبال خانه براساس بودجه هستند.

محله متراژ اجاره بها (قیمت‌ها تومان است) رهن (قیمت‌ها تومان است)
تهرانپارس غربی ۵۸ ۴ میلیون ۴۰۰ میلیون
جیحون ۶۰ ۳ میلیون ۳۰۰ میلیون
دولاب ۶۰ ۲ میلیون ۳۰۰ میلیون
دولتخواه ۸۰ ۵ میلیون ۳۰۰ میلیون
طیب ۵۰ ۳ میلیون ۲۵۰ میلیون
مشیریه ۶۰ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ۲۵۰ میلیون
بریانک ۴۵ ۴ میلیون ۱۵۰ میلیون
شمیران نو ۵۰ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ۸۰ میلیون
امامزاده حسن (ع) ۴۲ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ۲۵۰ میلیون
یاخچی آباد ۴۰ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ۱۹۰ میلیون
مولوی ۶۶ ۳ میلیون ۳۰۰ میلیون
سنگلج ۶۵ ۳ میلیون ۲۵۰ میلیون
چیتگر ۶۲ ۳ میلیون ۲۵۰ میلیون
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    3 9
    شما مستاجرها مثل اینکه فکر می کنید صاحبخانه ، خانه اش را از توی جوب پیدا کرده !!!! وقتی خانه اش آسانسور داره اجاره اش گرانتر از خانه بی آسانسور است . چرا ؟ چون وقتی این صاحبخانه این ملک را می خریده ، فروشنده به خاطر داشتن آسانسور ، خیلی گرانتر از واحدهای مشابهِ بدون آسانسور فروخته ! افتاد؟؟؟!!!
    • پیمان IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      0 0
      مستاجر بیچاره ، که حرفی نداره این گزارشگر و خبرنگار پرته هنوز مفهوم قیمت تموم شده رو نمیدونه اگر روزی ۴ بار خودش و خانواده ش از یه ساختمون ۴ طبقه با راه پله باریک بدون پنجره ، بالا ، پایین برند ، اون موقع ارزش اسانسور و درک میکنه ، و گرنه ده برابر هزینه استفاده از اسانسور و باید خرج دوا درمون زانو و کمرش کنه بعد این گزارشگر ، علت اصلی گرونی و رها شدن قیمت تموم شده مسکن که باعث گرونی اجاره شده رو ول کرده رفته دنبال دلیل واهی ، هزینه های استاندارد شارژ و نگهداری ، یک جز از ساختمون ، همین تفکر و نوجیه هاست که ، زه گلگیر و قالپاق و ضبط ماشین و آپشن میدونه و پژو ۲۰۶ که بیست و پنج ساله پیش تو فرانسه اسقاط میشد برای نماینده مردم ، با لندکروز فرقی نمیکنه ؟
    • مممم IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 0
      خیلی ......بی ادبی...... افتاد
  • سروش IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    از سو دیگر مشاوران املاک ناراضی از وضعیت موجود چرا که مستأجران برای پیدا کردن خانه کمتر به مشاورین املاک سر میزنند و بیشتر در سایت‌ها به دنبال خانه براساس بودجه هستند. جواب: چون در همراهی با ملاکین و صاحبان خانه و هم پیاله شدن با آنها دستشان رو شده !!!! خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضعیت موجود را که خود مشاوران املاکی هستند که با صاحب خانه ها در ایجاد این وضعیت نابسامان موجود همراهی میکنند. آسمان برای همه یکسان هست خدای مستأجران همان خدای صاحب خانه ها هم هست اگر گوش پیچاندنی باشه اینجا پیچونده می شه ارباب و خدای املاکیان آتش و باد است که با دروغ و تورم حاصل ار مال اندوزی و دروغ پردازی دامن خودشان را هم گرفته باد گرانی بکاری توفان بیکاری و نداری ویرانت میکند با صاحب خانه بی وجدان و بی خدا هم پیاله و همپیمان شوی مجازات الهی در پیش داری. مردم راه حل را پیدا میکنند و از ایجاد کنندگان باد آتش دوری خواهند کرد. غبارگرانی و دود آتش بالاخره فروکش می کنه و ویرانی و روسیاهی املاکیان به ذغال ماند.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    یعنی به نظر شما واقعا فرقی بین خانه طبقه 4 ام با آسانسور و بدون آسانسور نیست؟ خانه ای که پارکیگ نداره بهتر از خانه با پارکینگه؟ واقعا شما در بدیهیات گیر کردید و حتی ارزش جواب دادن هم ندارید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس