سرپرست تیم امید: حزباوی با ما به عراق می‌آید/ با قلعه‌نویی تعامل داریم

سرپرست تیم فوتبال امید ایران، گفت: محمدامین حزباوی با تیم امید به عراق می‌آید چرا که با کادرفنی تیم ملی بزرگسالان تعامل خوبی داریم.

به گزارش مشرق،‌ مهران فرقانی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران پس از انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی، اظهار داشت: این تیم از ۱۲ خرداد وارد اردو می‌شود. به خاطر بازی مهم استقلال و پرسپولیس، لیست تیم را هم پس این دیدار از طریق فدراسیون اعلام می‌شود.

وی افزود: قرار است تیم عازم مسابقات غرب آسیا در عراق شود و به‌عنوان میهمان در این رویداد شرکت می‌کنیم. قرعه‌کشی تورنمنت غرب آسیا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز برگزار می‌شود بازی‌ها نیز در سه شهر کربلا، بغداد و یک شهر دیگر در سه گروه برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم امید در خصوص آخرین وضعیت انتخاب دستیاران عنایتی برای حضور در کادر فنی، خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم امید برای حضور در این تورنمنت با استفاده از خود رضا عنایتی، محمدحسین رجب‌زاده، داود فنایی، رضا عباس‌زاده و سالار امینی بسته شده، البته سرمربی تیم در نظر دارد یک دستیار ایرانی و یک خارجی اضافه کند و بهتر است از خودش این موضوع را بپرسید.

بیشتر بخوانید:

مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید مشخص شد

وی در مورد بحث حضور آرش برهانی در تیم امید با توجه به ملاقات اخیر این بازیکن با رضا عنایتی، تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم اما برهانی بار اولی نیست که به مرکز ملی فوتبال می‌آید. او همیشه در مرکز ملی فوتبال در رفت و آمد است.

فرقانی گفت: لیست ۵۰ نفره‌ای را به کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام کرده‌ایم که با توجه به شرایط حساس لیگ اجازه، بدهید نامی از افراد این لیست نبریم.

سرپرست تیم فوتبال امید در مورد استفاده از امین حزباوی در این تیم، خاطرنشان کرد: حزباوی در لیست ما برای حضور در تورنمنت عراق است از همین جا هم به او تبریک می‌گویم که قرارداد خیلی خوبی با باشگاه السد قطر بسته است. طبق تعامل بین سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، حزباوی عازم تورنمنت غرب آسیا خواهد شد. این تعامل به دو تیم کمک خواهد کرد.

فرقانی در خصوص برنامه‌های تیم امید برای بازی‌های آینده گفت: می‌توانم از همین الان برنامه‌های تیم امید را تا پایان مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در ازبکستان بگویم زیرا برنامه‌های ما مشخص است. همین الان ایمیلی از طرف فدراسیون سوریه برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم امید به دست ما رسید. روسیه هم که مدتی قبل با تیم بزرگسالان بازی کرد در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم قبل از دیدار با ازبکستان یک بازی دوستانه هم با روس‌ها انجام بدهیم.

وی در رابطه با همکاری با باشگاه، گفت: از لحاظ قانونی نمی‌توان هیچ باشگاهی را ملزم کنیم که بازیکنانش را در اختیار باشگاه بگذارد. این قانون فیفا است نمی‌توانیم مصوبه‌ای بگذاریم بلکه باید با هم تعامل کنیم. باشگاه‌ها باید به تیم امید کمک کنند اگر این کار را انجام ندهند کارمان زمین می‌ماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ورزشی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام ، حالا این آقای امین حزباوی را هی بزرگ کنید تا سرنوشتش مثل آقای مهدی قائدی بشه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس