کد خبر 1494521
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
اوکراین

مقامات کی‌یف بدون ذکر تاریخ مشخصی می‌گویند زمان آغاز ضد حمله بسیار نزدیک شده است.

به گزارش مشرق، میخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس جمهور اعلام کرد که در حال حاضر نوعی کار برای افزایش شدت گلوله باران حمایت لجستیکی روسیه به منظور کاهش توانایی های رزمی آن ها در آینده نزدیک و کاهش قدرت دفاعی آن ها در حال انجام است.

براساس گزارش سی ان ان، حملاتی که پودولیاک از آنها یاد می کند اغلب به عنوان عملیات های شکل دهی نامیده می شوند به این دلیل که هدف آنها شکل دادن به میدان جنگ است. این عملیات‌ها در ۱۲ می با نظارت یک مقام ارشد نظامی آمریکا و یک مقام ارشد غربی آغاز شده است.

پودولیاک توضیح داد: «هر چیزی که اکنون اتفاق می‌افتد، پیش‌شرط یک ضد حمله است، یک پیش شرط ضروری». والری زالوژنی، ژنرال ارشد ارتش، فرمانده کل ارتش اوکراین ویدئویی را منتشر کرد که با عنوان: زمان بازپس گیری آنچه متعلق به ماست فرا رسیده است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین نیز در سخنرانی دوشنبه شب خود گفت که زمان ضدحمله تعیین شده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد. و با وجود نشانه های واضح مبنی بر اینکه یک ضد حمله در راه است، پودولیاک نیز از فاش کردن تاریخ های مشخص خودداری کرد. زلنسکی در ادامه اظهار کرد: فرماندهی کل و فرماندهان عملیاتی در مورد تأمین مهمات، آموزش تیپ‌های جدید، تاکتیک‌های ما و از همه مهم‌تر در مورد برنامه زمانی ضد حمله اوکراین گزارش‌های خود را ارائه کردند.

این درحالی است که چند هفته پیش رئیس‌جمهور اوکراین ادعا کرده بود این کشور زمان، نیرو و قدرت کافی برای شروع ضد حملات علیه روسیه را ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    درود بر رزمندگان اوکراین سلام بر شهیدان مرگ بر پوتین یزید کافر اوکراین پیروز است پوتین نابود است
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    اوکراین دیگه نیرو نداره. ضد حمله ی چی؟
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    اوکراینی‌ها برای ضد حمله آماده می‌شوند."یارو مدام کتک میخورد،چند قدم عقب میرفت میگفت جرائت داری بیا جلو!،احتمالا" پشت به دشمن رو به کشور همسایه میخوان حمله کنند!.
  • هرمز IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    بندگان خدا بیش از یکماه است می خواهند ضد حمله کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس