کد خبر 1494597
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
مجلس آماده کمک به آموزش و پرورش است

رئیس مجلس گفت: مجلس آماده هرگونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و پس از رأی اعتماد نمایندگان به رضامراد صحرایی اظهار داشت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین چالش‌های وزارت آموزش و پرورش، نوع مدیریت و حکمرانی در این وزارتخانه است.

وی بیان کرد: این مشکل قریب به دو دهه اخیر در وزارت آموزش و پرورش ملموس بوده که یکی از علل اساسی آن تغییراتی است که در مدیریت و رأس این وزارتخانه اتفاق افتاده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما در حوزه رشد و پیشرفت اقتصادی هم دچار چالش هستیم، به وزارتخانه آموزش و پرورش باز می‌گردد و توقع ما از وزیر جدید آموزش و پرورش آن است که به موضوعات مهم این وزارتخانه و مسائلی چون دانشگاه فرهنگیان، معلم و مدرسه توجه ویژه کند.

قالیباف تاکید کرد: ما در مجلس آماده هرگونه کمکی به وزارت آموزش و پرورش هستیم. البته مجلس در گذشته و در جریان رتبه بندی معلمان حمایت خود را از آموزش و پرورش نشان داده است. امیدواریم توجه به رتبه بندی معلمان همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    اصلا هم رتبه بندیتون در جهت ارتقای معلم نبود.خودتون رو مسخره کنید. معلمی با 18 سال سابقه 4 بشه و دیگری با 32 سال سابقه 1 شده؟؟؟؟؟وابینست عدالت علی که ازش دم میزنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس