سرایداران مداراس با مصوبه کمیسیون تلفیق ازفوق‌العاده خدمتگزاری برخوردار می‌شوند

سرایداران و خدمتگزاران مدارس با گذراندن دوره‌های کارآموزی ویژه از ۳۵ تا ۵۰ درصد حداقل حقوق مندرج در بودجه تحت عنوان فوق‌العاده سرایداری و فوق‌العاده خدمتگزاری برخوردار می‌شوند.

به گزارش مشرق، محمدرضا دشتی اردکانی، عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با مصوبه امروز خود خبر خوشی را برای سرایداران و خدمتگزاران مدارس داشتند.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، سرایداران و خدمتگزاران مدارس، چنانچه دوره‌های کارآموزی ویژه‌ای را که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، پشت سر بگذارند، علاوه بر حقوق و مزایای خود از فوق‌العاده سرایداری و فوق‌العاده خدمتگزاری برخوردار می‌شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار داشت: بر اساس این مصوبه، فوق‌العاده سرایداری برای سرایداران ۳۵ درصد حداقل حقوق مندرج در بودجه و فوق‌العاده خدمتگزاری ۵۰ درصد حداقل حقوق مندرج در بودجه برای این منظور خواهد بود.

مصوبات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه پس از تصویب در صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس