هواداران فوتبال

پر سر و صداترین هواداران این فصل لیگ قهرمانان معرفی شدند. طرفداران اینتر که فینالیست مسابقات است، حتی در بین ۱۰ تیم برتر هم قرار ندارند.

به گزارش مشرق، یازده روز دیگر فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد و اینتر و سیتی در ورزشگاهی که دو تیم گالاتاسرای و بشیکتاش از آن به عنوان ورزشگاه خانگی استفاده می‌کنند، به میدان خواهند رفت. در آن مسابقه، طرفداران اینتر و سیتی تمام تلاش‌شان را خواهند کرد تا از تیم محبوب خود به بهترین شکل حمایت کنند.

البته به نظر می‌رسد حمایت هواداران اینتر از این تیم به اندازه کافی نبوده، چون در فهرستی که از پرشورترین و پر سر و صداترین طرفداران لیگ قهرمانان این فصل منتشر شده، آنها در بین ۱۰ تیم برتر نیستند.

در این فهرست، لیورپول در رده نخست ایستاده است. بی‌دلیل نیست که آنفیلد به عنوان یکی از ترسناک‌ترین ورزشگاه‌های دنیا برای تیم‌های رقیب شناخته می‌شود. بعد از لیورپول، بارسلونا و منچسترسیتی، فینالیست امسال رقابت‌ها، در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

این هواداران به اندازه تیک‌آف هواپیما سر و صدا می‌کنند!

در این فهرست که میلان، قهرمان هفت دوره رقابت‌ها در آن جایی ندارد، دورتموند با "دیوار زرد" معروفش در رده هفتم قرار دارد ولی رنجرز اسکاتلند که امسال بعد از دوازده سال به لیگ قهرمانان برگشت، حتی از طرفداران دوآتشه دورتموند هم بهتر بوده و یک پله بالاتر از دورتموند ایستاده است.

منچستریونایتد و اولدترافورد معروف هم در این فهرست جایی ندارند.

۱۰ تیم برتر اروپا به این ترتیب هستند:

۱. لیورپول ۲. بارسلونا ۳. منچسترسیتی ۴. سلتیک ۵. رئال مادرید ۶. رنجرز ۷. دورتموند ۸. چلسی ۹. گالاتاسرای ۱۰. یوونتوس.

یازده روز دیگر هواداران سیتی و اینتر می‌توانند جایگاه خود را در این فهرست بهبود ببخشند، در ورزشگاهی که بلندترین صدای ثبت شده در آن (هم برای هواداران بشیکتاش و هم گالاتاسرای) ۱۳۲ دسیبل بوده، معادل صدای هوایپما موقع تیک آف.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس