محکومیت ۳عضو اصلی باند قاچاق بین‌المللی مواد مخدر به اعدام در آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم اعضای باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت‌: سه عضو اصلی این باند به اعدام محکوم شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم اعضای باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: متهم اصلی و گرداننده این باند از قاچاقچیان حرفه‌ای و بین‌المللی فعال در آذربایجان غربی بود که طی سالیان گذشته با تشکیل باند سازمان یافته مبادرت به قاچاق و ترانزیت مواد مخدر با همکاری همدستان خود می‌کرد.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان این باند متلاشی و پرونده امر تشکیل و در دادسرا و دادگاه انقلاب با حضور متهمان و وکلای آنها مورد رسیدگی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: در این پرونده بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر که عمدتا هروئین بود از متهمان کشف و ضبط شد.

عتباتی ادامه داد: برابر رای صادره سه متهم اصلی پرونده به مجازات اعدام و سایر متهمان به مجازات متناسب قانونی محکوم شدند.

نکته قابل توجهی که در حکم صادره وجود داشت و عتباتی به آن تاکید کرد اینکه حکم بر مصادره اموال ناشی از مواد مخدر با ارزش هزاران میلیارد ریال بود که مشتمل بر انواع آپارتمان، باغ، ویلا، زمین، خودروهای سواری لوکس و گرانقیمت، تریلی و سایر اموال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    8 0
    الهی شکر. اعدام مجازات در خورشانی برای جرمشان هست
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    6 0
    به اینها رحم کردن جفاست. چرا که با کارشان خیلی از جوان ها را بدبخت و معتاد می‌کنند. الحمدالله
  • سید فروزان CH ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 0
    در کنتر اعدام قاچاقچیان مواد مخدر ،قاچاقچیان اسلحه هم باید اعدام شوند ،کلا هر کسی در خرید و فروش شرکت دارد و حامل اسلحه هم باید به مجازات سنگین برسند
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    # نه به اعدام# جای قاچاقچی مواد مخدر بالای دار نیست# طفلان معصوم را آزاد کنید🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس