کد خبر 1494748
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
انتقاد شدید شیخ الازهر از جنایات رژیم صهیونیستی

شیخ الازهر در دیدار با نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، به‌شدت نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، احمد الطیب شیخ الازهر در دیدار با محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین را به شدت محکوم کرد.

وی در این دیدار، با اشاره به تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تلاش‌های رژیم صهیونیستی جهت تقسیم‌بندی زمانی و مکانی این مکان مقدس، افزود: مسجد الاقصی یک مکان کاملاً اسلامی است. سخن‌ گفتن از این تقسیم‌بندی بیهوده، فریب‌کارانه و در راستای سیاست وارونه‌نمودن حقایق، تصاحب حقوق و اشغالگری صهیونیست‎‌هاست.

شیخ الازهر اعلام کرد: ما تا نابودی این اشغالگران ستمکار به روشن‌گری در خصوص جنایات این رژیم اشغالگر در قبال برادران فلسطینیمان ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به رویکرد ضدالهی، ضددینی و ضداخلاقی صهیونیست‌ها، از سکوت جهان عرب و جامعه جهانی در خصوص مسأله فلسطین ابراز تأسف کرد و افزود: آیا زمان آن نرسیده که وجدان جهان عرب بیدار شود و در قبال جنایات همیشگی صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین متحد شود؟

از سوی دیگر محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، ضمن قدردانی از تلاش‌های الازهر در حمایت از مسأله فلسطین و ملت آن، روابط فلسطین و الازهر را روابطی تاریخی و ریشه‌دار توصیف و تأکید کرد: ما اهمیت موضع‌گیری منصفانه شما در خصوص مسأله فلسطین را به خوبی درک می‌کنیم و می‌دانیم که ندای شما شنیده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس