حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان یک مدرسه فلسطینی

نظامیان صهیونیست با یورش به یک مدرسه فلسطینی و شلیک گاز اشک‌آور باعث ایجاد حالت خفگی برای دانش‌آموزان این مدرسه شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، امروز سه‌شنبه، نظامیان صهیونیست با یورش به مدرسه‌ای در شهرک حواره در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری، با دانش‌آموزان این مدرسه درگیر شدند.

در جریان این یورش، نظامیان صهیونیست به سمت دانش‌آموزان و کادر مدرسه، بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور پرتاب کردند که در نتیجه آن تعدادی از دانش‌آموزان و کادر مدرسه دچار حالت خفگی شدند.

مدیر این مدرسه در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: از یک ماه پیش تاکنون نظامیان اسرائیلی با ترساندن دانش‌آموزان، تعقیب آنان و یورش‌های متعدد به مدرسه، تلاش کرده‌ اند تا تحصیل این دانش‌آموزان را با مشکل مواجه کنند.

نصب دیواره‌های بتنی در مرز غزه از ترس موشک‌های مقاومت

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌های مقاومت، اقدام به ساخت و نصب دیواره‌های بتنی در مرز نوار غزه نموده‌ است.

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه شعفاط

منابع محلی گزارش دادند که عصر امروز سه‌شنبه، نظامیان رژیم صهیونیستی با تعداد زیادی از نیروها، به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی یورش بردند.

دستگیری جوان فلسطینی در طولکرم

منابع فلسطینی اعلام کردند که نیروهای ویژه لباس‌شخصی صهیونیست، عصر امروز سه‌شنبه با یورش به شهر طولکرم، محمد عصام عوده، جوان ۲۹ ساله فلسطینی را بازداشت کردند.

آتش‌زدن درختان زیتون توسط نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی در نتیجه درگیری با جوانان فلسطینی در ورودی شهر البلده و پرتاب بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور به سمت آنان، باعث ایجاد حریق در درختان زیتون موجود در منطقه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 3
    افغان های وحشی رو بفرستید برن کشورشون تا فلسطین نشدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس