کد خبر 1506550
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه شعفاط

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی یورش بردند و جوانان اهل قدس را به شکل وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شهاب نیوز، امروز شنبه، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به اردوگاه شعفاط واقع در شمال شرق قدس اشغالی، چندین جوان فلسطینی اهل قدس را در خودرو خود، به شکلی وحشیانه، مورد تعرض و ضرب و شتم قرار دادند.

نظامیان صهیونیست در یورش خود، به اردوگاه شعفاط، تعداد زیادی گلوله گاز اشک‌آور و بمب صوتی را به سمت فلسطینیان پرتاب کردند و پارچه‌نوشته‌هایی را که در حمایت از مقاومت فلسطین برافراشته شده بودند، از جای کندند.

همچنین منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک دام‌دار فلسطینی را در سلفیت واقع در کرانه باختری اشغالی، بازداشت کرده و به مکان نامعلومی منتقل نموده‌اند.

از سوی دیگر، در پی وخامت حال رائد بدوان، اسیر سالمند فلسطینی و متشنج‌شدن اوضاع زندان نقب در اعتراض به این رخ‌داد، نیروهای سرکوبگر صهیونیست بیش‌تری به این زندان اعزام شده‌اند.

دفتر خبری اسرای فلسطینی، از مؤسسات حقوقی و انسانی خواست که هرچه زودتر برای آگاهی از سرنوشت این اسیر فلسطینی که از محل نگهداری وی نیز اطلاعی در دست نیست، اقدام کنند.

از سوی دیگر هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ماه ژوئن، برای ۲۹۰ فلسطینی قرار بازداشت اداری صادر کرده است.

بر اساس گزارش این هیئت، از مجموع ۲۹۰ قرار بازداشت صادره توسط صهیونیست‌ها در ماه گذشته میلادی، ۱۴۶ قرار برای نخستین بازداشت و ۱۴۴ قرار دیگر برای بازداشت مجدد یا تمدید بازداشت صادر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس