اسرائیل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به مجارستان مدعی شد دولتمردان این کشور تصمیم انتقال سفارت خود به بیت المقدس را گرفته اند.

سرویس جهان مشرق - وب سایت صهیونیستی اسرائیل هیوم در خبری به نقل از وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجارستان طی هفته های آینده انتقال سفارت به بیت المقدس اعلام خواهد کرد. در این خبر اسرائیل هیوم آمده است:

الی کوهن امروز (چهارشنبه) در جریان سفرش به بوداپست مدعی شد مجارستان ظرف چند هفته آینده انتقال سفارت خود به بیت المقدس را اعلام خواهد کرد.

کوهن در جریان بازدید از یک کنیسه محلی به حاضران گفت: "مجارستان اولین کشور در اتحادیه اروپا خواهد بود که طی چند هفته آینده انتقال سفارت خود به اورشلیم را اعلام می کند. "

در واقع، پس از اینکه مجارستان چندین بار در ماه های اخیر این موضوع را تکذیب کرد، این اولین اشاره رسمی به این مسئله است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در اجلاس وزرای خارجه مجمع اسلاوکوف (اسلواکی، اتریش و جمهوری چک) در براتیسلاوا با هدف تقویت ائتلاف حامی اسرائیل در جهت مبارزه با ایران و برنامه هسته ای ایران شرکت کرد.

کوهن در اظهاراتی مضحک بیان کرد: "ما در نبرد با برنامه هسته ای ایران در نقطه بی بازگشتی قرار داریم. اروپا امروز بیش از هر زمان دیگری درک می کند که ایران به یک تهدید جهانی تبدیل شده است".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس