اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ از ۱۳ خرداد/ کارت جدیدی برای خرید کالا نیاز نیست

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای تحت‌ پوشش کمیته  امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از ۱۳ خرداد آغاز می شود.

به گزارش مشرق، «علیرضا عسگریان» روز چهارشنبه در گفت‌وگویی با اشاره افزایش ٢٠ درصدی افزایش یارانه دهک‌های اول تا سوم با استفاده از طرح کالابرگ افزود: مرحله جدید این طرح از ۱۳ خرداد آغاز شده و همه مشمولین طرح می توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

وی بیان‌داشت: کارت جدیدی برای‌ کالابرگ الکترونیکی صادر نمی شود، همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده است.

عسگریان با اشاره به اینکه ٨٠ هزار تومان مبلغ یارانه برای دهک های اول تا سوم اضافه شده است، گفت: شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ، خرید بیش از ۷۰ درصد از یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه)، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.

عسگریان عنوان‌کرد: ۶ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می شود تا دسترسی مردم و امکان بهره‌مندی عمومی از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

به گفته وی، در این طرح قیمت پایه کالاهای اساسی مدنظر است و نشان تجاری خاصی مدنظر نیست.

عسگریان، از افزایش مبلغ یارانه در استفاده از کالابرگ برای سایر دهک ها خبر داد و گفت: در آینده نیز با توجه به سیاست های عدالت‌بخش دولت مردمی مبلغ اعتباری کالابرگ افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: همه خانوارهای مشمول دریافت یارانه می توانند با نصب اپلیکیشن «شما» یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 1
    همین رانت ها و چاپ پول بابت آن تورم درست کرده هنوز هم دنبال این کارهای مسخره هستند
  • ارش IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 1
    خیلی خوبه الان با مدیریت یارانه وخرید ها ماهانه اضافه هم میاریم چون کل یارانه ما خانواده 9 نفری 3600 هست و خرید دوتا مرغ و بقیه نهایت میشه 400 تومن و ماهی 3200 پس انداز میشه با کوپن هم بیشتر عالیه
    • سینا IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      خاک تو سرت حساب کتاب هم نمیدونی 9 نفر ادم با دو تا مرغ ماهی چگونه سر میکنند خرج دیگه ندارن .ما با جمعیت 3 نفری و درامد 18 میلیونی کم میاریم هنوز درگیر قسط هستیم
    • مهدی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      امروز ۳تا مرغ ازتره با خریدم شد ۴۰۲تومان
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بزرگترین مشکل کشور ما تزریق اینهمه نقدینگی بدون پشتوانه بجای توزیع کالابرگ اینها اینهمه کالا بخواهند توزیع کنند همان ماه اول به مشکل می خورند برای همین مرتب به ایجاد تورم که همه جوره به نفع حاکمان رانتخوار می باشد در جهت کاهش فلاکتبار پول ملی برای کسب منافع کهکشانی آن برای خویش وهم کیشان مستبدان حرکت می کنند چرا نمی خواهند این معزل حل شود چون تمامی این مستبدان سرمایه هایشان متشکل از دلار وطلا وملک وخانه و صنایع انحصاریست
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    حالا چرا گوشت منجمد؟؟!!!
  • مهدی مرادی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    سلام متاسفانه افرادی که نظرمیزارند سواداقتصادی بالایی ندارن درکل اقتصادباکوپن ویارانه چه هرشکلی باشه درتعارض است اما درشرایط بد وبدتر کوپن میتونه حداقل چندتاکالای ضروری توسفره مردم حفط کنه واثرچاپ پول وتورم نداره مننون از شما
  • میر افشین صفری IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    سلام خواهشا شفاف حرف بزنند مبنایش قیمت شهریور ۱۴۰۰ هست یانه. غیراز این مشکلی حل نخواهد شد تشکر.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    باباخجالت‌بکشین‌شرم‌کنین‌‌مردم‌گدانیستن‌.‌این‌پولها‌مال‌مردم‌ارث‌باباتون‌نیست‌‌‌نمیتونین‌گم‌شین
  • عرفان IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    برنج ایرانی خوب بود ، یه کیسه برنج بگیری یارانت تموم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس