اعلام جزئیات طرح کالابرگ الکترونیکی/ افزایش ۲۰ درصدی یارانه شامل چه کسانی می‌شود؟

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در طرح کالابرگ الکترونیک، کسانی که ۷۰ درصد یارانه خود را به صورت فردی یا خانوادگی استفاده کنند، مشمول ۲۰ درصد افزایش یارانه می‌شوند.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور، با اشاره به جزئیات این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: امروز به منظور هماهنگی‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر موضوع کالابرگ الکترونیکی نشستی با حضور وزیر کشور با استانداران سراسر کشور برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح بسیار جامع و موفق است و به منظور تعادل بخشی به معیشت مردم اجرا شده است، اضافه کرد: کسانی که از این فرصت استفاده می‌کنند، می‌توانند از ۲۰ درصد مازاد تشویقی دریافت یارانه استفاده کنند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: بر اساس گزارش استانداران، دهک‌هایی که این طرح را پذیرفته اند، استقبال خوبی داشتند و مشکلات طرح برطرف شده و امید است در آینده اصلاحاتی صورت بگیرد تا بتوانیم دهک‌های بیشتری از جامعه را پوشش دهیم.

مرتضوی با بیان اینکه این طرح ۴ ویژگی دارد، اضافه کرد: اول طرح کاملا اختیاری است و دوم از ۱۱ قلم کالای اعلام شده، می‌توانند به صورت اختیاری استفاده کنند. سوم، کسانی که ۷۰ درصد از یارانه خود را چه به صورت فردی و چه به صورت خانوادگی استفاده کنند، مشمول افزایش یارانه خواهند شد.

وی یادآورشد: چهارم ویژگی این طرح آن است که به صورت سامانه اعتباری تعریف شده تا مشتریان و یارانه‌بگیران بتوانند یک ماه زودتر از واریز یارانه نقدی، از این طرح استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    یارانه حق تمام ملته خصوصاقشرضعیف جامعه. این چجوردهک بندیه کشکی دهک بندی کردن مامستاجریم وحقوقی هم ازجایی نمیگیریم تحت پوشش کمیته هستیم چرامارادهک سه بالاقراردادن؟؟ کسانی ک ازفیلترکمیته وسازمانهای حمایتی گذرکردن ومددجوی انجاشدن حتمامستحق بوده چرادولت برعکسش عمل میکنه بجای دهک یه یادو دهک 4یا5قرارشون میده؟؟ منت یارانه چندریالی سرملت نزاریدپول نفت برای ملته بخودمون هزاران برابرقیمت میفروشیدچیزایی ک متعلق بخودمونه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس