کد خبر 1495209
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
شناسایی و انهدام باند 4 نفره سارقان منزل در 5ساعت در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان باند چهار نفره سارقان غیر بومی منزل در کمتر از پنج ساعت در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی استان حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ از چند فقره سرقت منزل و سرقت مقادیری طلا و جواهرات و ودیگر وسایل منزل در بندرعباس مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با تشکیل اکیپی جهت بررسی صحنه های سرقت به محل اعزام که در بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد سارقان با استفاده از دیلم با تخریب قفل منزل تعدادی وسایل منازل نظیر طلا و جواهرات، ساعت مچی، لباسشویی، وسایل برقی آشپزخانه، کارت های بانکی سرقت و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: با تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و همکاری عملیاتی تیم یگان ویژه استان با گشت زنی های هدفمند در محدوده های سرقت در کمترین زمان ممکن سه نفر اعضاء باند غیر بومی سرقت که از یکی از استان های جنوبی کشور به بندرعباس وارد شده و در پوشش خانواده با اجاره موقت منزل اقدام به ۸ فقره سرقت منزل کرده بودند شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه شامل کارت های بانکی، طلاو جواهرات، لباسشویی و لوازم منزل 'پاورپانک و گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و یکدستگاه خودرو سواری پژو پارس متعلق به این باند توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که مالباختگان شناسایی و ضمن دعوت به پلیس آگاهی، اموال کشف شده با هماهنگی قضایی به آنان تحویل گردید، بیان داشت: تحقیقات بر روی این باند جهت کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد، لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و به عموم مردم استان اطمینان میدهیم استان هرمزگان بویژه مرکز استان جای امنی برای مجرمان و افراد قانون شکن نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدایوب IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 1
    قولنج غول رو شکستن آنوقت فرشهای کاخ سعد آباد رو دزدیدن چند ساله هنوز معلوم نیست کی برده کی خورده
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 1
    مالباخته قطعا پارتی داشته وگرنه پلیس یکماه طول میکشه جواب سلام مردم مالباخته را بده
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    خداوندا همه دزدها را اگر همین الان توبه نکردند ، به آنی نابود کن!!! آمین یا رب العالمین
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    همین هفته پیش در خ الف تهران بالا شهر یه گروه گانگستر با سلاح امدن وارد اپارتمانی شدن و گاو صندوق را خالی کرتاهه و پلیس هم هیچ اقدامی تا کنون نکرتاهه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس